sobota, 5 października 2019

KSIAZKI

Witajcie KOCHANI,

Nie pisze ostatnio bo mam sporo godzin tj 22 godziny tygodniowo z uczniami w szkole podstawowej.Oczywiscie halas na przerwach jest spory,je  st takze sporodzieci w klasie czasem nawet 24 uczniow.Przyznaje sie ,ze jestem w tygodniu zmeczona.

Ostatnio nie mam czasu na robotki, ale zawsze duzo czytam.
Nowe ksiazki to:
Ksiazka Agaty Przybylek  o swietnym tytule"Ja chyba zwariuje!".Glowna bohaterka to NINA,ktora jest samodzielna kobieta z dwojka dzieci.Zawsze daje sobie ze wszystkim sama,ale.....gdy w pracy atakuje ja szalony pacjent,to pomaga jej
kolega z pracy,psychiatra Jacek.W  natloku roznych wydarzen tych dwoje ludzi tzn.Nina i jej przystojny kolega Jacek zaczyna sie poznawac i coraz lepiej dogadywac.Ale czy cos z tego bedzie gdy oni oboje maja nadopiekuncze  rodzicielki.....

Chcialam WSZYSTKIM polecic ksiazke "Ja chyba zwariuje!" bo to romantyczna  i pelna ciekawych  zwrotow akcji opowiesc  o codziennym zyciu.Ta ksiazka daje nam nadzieje,na  wszystko  najlepsze.

Kolejna ksiazka to "Kto by sie spodziewal?" tej samej autorki.Po zawodzie milosnym  i  skandalu na slubie siostryPatrycja
postanawia sie odciac od calej rodziny."Sloneczna przystan"- nazwa osrodka dla mlodziezy ,gdzie jezdila jako nastolatka
na obozy to idealne rozwiazanie.Niesty ,ku jej zaskoczeniu,na miejscu  Patrycja dowiaduje sie ,ze dyrektorem osrodka jest
jej byly chlopak - Borys.

Ciekawi jestescie co z tego wyniknie,zapraszam WAS Kochani do siegniecia po ta ksiazke na dlugie jesienne wieczory,
czyta sie ja do ostatniej strony z zapartym tchem.

Serdecznie polecam. 

Pozdrawiam WSZYSTKICH serdecznie.
Zapraszam ponownie.
ania i GROSZEK

1 komentarz:

Atelier Marysi pisze...

Aniu jak ja uczyłam w klasie było czesto 32 do 35 w klasie i do tego miałam dwa wychowawstwa. Dawałam radę to i Ty dasz 😏 Teraz dzieci są trudniejsze niż kiedyś. Często zabiegani rodzice nie mają czasu dla swoich pociech i wszystko zrzucają na szkołę. Pozdrawiam jesiennie 🍄🌿🍁