środa, 5 września 2018

Kolejne rzedy chusty...

Witajcie Kochani,

Pokaze kilka zdjec nowych rzedow ostatniej chusty,czyli Lost in time.I to jest prawda,robie,robie i robie i trace ,gubie sie w czasie.A oto ostatnie rzedy.

Zdjecia.
Ostatnie kilka rzedow chusty,Robie bardzo cienka wloczka i przyrosty chusty  wychodza powoli.


Jestem ciekawa jaki bedziewynik koncowy.

Pozdrawiamy WSZYSTKICH cieplo w te cieple
wrzesniowe dni,zapraszamy ponownie.
ania i GROszek

poniedziałek, 3 września 2018

Krotko.......

Witajcie KOCHANI,

 Dzis tylko kilka zdjec z tego co dzieje sie w domu.Kocham rosliny i trudno mi sobie wyobrazic dom,prawde mowiac jakikolwiek dom bez roslin.A oto moje roslinki,przynajmniej kilka z nich.


Kazda z roslinek dostala ladna kolorowa serwetke.
Wrzos juz jest,bo wkrotce juz jesien.

Bardzo lubie te rosliny,nazywam je "drzewkami  szczescia".

Jestem ciekawa jakie macie rosliny w Waszych domach.
Pozdrawiamy cieplo Wszystkich
i zapraszamy ponwnie.

ania i GROszek

środa, 29 sierpnia 2018

Poprawki....

Witajcie    KOCHANI,

Dzis  chcialam pokazac zdjecia chusty po poprawkach   Krysia zbloga Galeria.Misz.Masz napisala,ze
zrobilam za duzo wachlarzykow i to,prawda,ze trzeba robic  je   co  drugi   rzad.

A   oto  zdjecia.


Chust.  po  poprawkach.


Tu  GROszek   rezyduje  na   lozku   ,kiedy  wstane.

"Kochana   Panciu   nie  wolaj   lozko  jest  moje  i......juz"


Pozdrawiamy   WSZYSTKICH    serdecznie    i    zapraszamy.
ania   i    GROszek

czwartek, 23 sierpnia 2018

Lost.in.time

Witajcie.KOCHANI,

Dzis.chcialam.napisac.krotki.post.Naogladalam.sie.zdjec.pieknych.chust,miedzy.innymi.LOST.IN.TIME(zatraceni,zagubieni.w.czasie),a.takze.SECRET.PATHS(sekretne.tajemnicze.sciezki).I.chyba.to.jest.prawda.Na.poczatku.czytalam.duzo.o.tej.chusciei.widzialam.duzo.piekny7ch.jej.zdjec.

Zaczelam.ja.robic,gdyz.Krysia.z.bloga.Galeria.Misz-masz,przeslala.mi.jej.wzor.Za.co.Krysiu.serdecznie.Ci.dziekuje,mam.nadzieje,ze.bedzie.piekna.Dzis.
tylko.male.zdjecie.


To.sa.male.poczatki.tej.chusty.Pozdrawiamy.WSZYSTKICH.serdecznie.i.zapraszamy.
ania.i.GROszek

sobota, 18 sierpnia 2018

KOCHANI,

Witajcie,

Napisze.kilka.slow,bo.mnie.tu.juz.nie.ma.przez.pewien.czas.Niestety.moj.nowy.komputer.jest.w.serwisie,na.kolejne.dwa.tygodnie.sierpnia.Nie.moge.pisac.tu.i.uzywam.mojej.starej.TOSHIBY.
Oczywiscie,przepraszam.za.kropki.pokazdym.slowie,bo.spacja.nie.dziala.

W.lipcu.mialam.bardzo.duzo.godzin,tj.160.godzin,a.przeciez.pracuje.tylko.na.pol.etatu.Od.wczoraj.
GROszek.jest.chory,ma.zapalenie.gardla.i.oskrzeli,dostaje.antybiotyk.w.zastrzykach.

Napisze.z.koncem.sierpnia,kiedy.dobry.komputer.wroci.z.serwisu.
Serdecznie.WSZYSTKICH.pozdrawiam.i.zapraszamy.ponownie.
ania.i.GROszek


piątek, 27 lipca 2018

Witam KOCHANI,

Witajcie,

Dzis krotki post.Ostatnio mnie tu nie ma ,bo nie mam dostepu do internetu w domu. Oczywiscie telewizja jest,ale nie ma  internetu.W tej chwili jestem w Mc 'Donaldzie ,gdzie jest wifi.Ale w nastepnym  tygodniu mam nadzieje,ze juz bedzie u mnie i napisze kolejny post.

A dlaczego tak sie stalo,bo sprzatalam w domu zwlaszcza za telwizorem,i wokol niego i prawdopodobnie poruszylam ktorys modem,jakies druty itpodobne rzeczy.Mysle, ze lepiej bylo nie sprzatac ( oczywiscie to zart).Czy Wasze pieski tez obecnie tak duzo gubia siersci , bo moj GROszek 
traci jej ostatnio bardzo duzo,ale mysle,ze to przez ten upal.

Oczywiscie ,tez duzo pracuje,w tym miesieacu bede miala 160 godzin, tj.bardzo duzo ,bo mam tylko pol etapu i jest sezon urlopowy,nie ma ludzi do pracy.


Pozdrawiam serdecznie.
                                                      ania i GROszek

środa, 11 lipca 2018

"Ostatnie prosecco hrabiego Ancillotto"

Witajcie KOCHANI,

Wczoraj bylam w kinie i chcialam WAS zachecic do pojscia do kina.Jest to film produkcji wloskiej.
Ostatnie prosecco Hrabiego Ancillotto.Akcja filmu dzieje sie na weneckich wzorzach gdzie uprawia sie winogrona   pod prosecco,ale tez   jest   miejscem tajemniczej zbrodni   kierownika okolicznej cementowni.Na samym poczatku filmu 
widzimy tytulowego bohatera ,hrabiego De­si­de­rio An­ci­l­lo­t­to,ktory popelnia samobojstwo.


Jest to komedia kryminalna   oparta na  prawdziwych wydarzeniach.


                                                           Pozdrawiamy serdecznie  WSZYSTKICH
                                                                        zapraszamy ponownie.
                                                                                   ania i GROszek

poniedziałek, 9 lipca 2018

Moje kosmetyki

Witajcie  KOCHANI,

W czasie wolnym nie  tylko czytam ksiazki ale takze odwiedzam ciekawe sklepy.W ostatnia sobote
odwiedzilam sklep "AROMA"w Warszawie ,ktory znajduje sie w Ursusie na ulicy Kampani Kordian.

Lubie czytac artykuly o zdrowym zywieniu a tez o stosowaniu kosmetykow naturalnych.Dzis chcialam pokazac kilka rzeczy,ktore tam kupilam.

W pomaranczowej buteleczce jest szampon  firmy Planeta Organic  w drugiej zielonej jest odzywka  do wlosow,ktora jest na bazie  organicznej oliwy toskanskiej.Wspaniale wsmacnia wlosy.

Tutaj jest kolejna maska do wlosow,marokanska,ktora jest na bazie oleju agranowego.Ten olej zawiera witaminy
E i F,intensywnie odzywia i pielegnuje wlosy.


I jeszcze chcialam  przedstawic i pokazac AMLE jest to kosmetyk indyjski,wspanialy dla wlosow,stosuje sie go do
wcierania w skore glowy,b.dobrze dziala na skore glowy i cebulki.wlosow.

To tyle na dzis,wczoraj mialam niedziele pracujaca,nie jest zle.Ludzie przychodza ale nie jest ich jakosc strasznie duzo.

Pozdrawiamy  WSZYSTKICH serdecznie
i zapraszamy .

ania i GROszek

sobota, 7 lipca 2018

Ksiazka" Czarownica"

Witajcie  KOCHANI,

Troche mnie tu nie bylo ,duzo pracuje,czesto rano od 6.00 do 14.00 lub czesciej po  poludniu od      14 .00 do 22.00.Wracam dosc pozno bo dopiero kolo 22.30.Ale jest praca,pracuje a to dosc wazne.

W wolnym czasie  czytam ksiazki,ostatnio to byla "Czarownica" Camillii  Lackberg,. z najlepszych wspolczesnych pisarek


Ww ksiazka-okladaka ksiazki.

Troche wiadomosci o autorce.

Camilla Lackberg  jest mistrzynia szwedzkich kryminalow.W malej miejscowosci jak  Fjalbecka  ginie z farmy  czteroletnia dziewczynka  o imieniu Linnea.To wydarzenie przywoluje  tragiczna sprawe sprzed  trzydzistu lat.Z tego  samego miejsca zginela takze mala dziewczynka.

Patrik Hedstrom   i jego koledzy  z komisariatu zaczynaja jej szukac zwiazku miedzy tymi dwiema sprawami.Pomaga im
Eryka  Falck,ktora  wlasnie pracuje nad nowa ksiazka o zbrodni sprzed lat.

Teraz sa wakacje,polecam ja poczytac w wolnym czasie.


Pozdrawiamy  serdecznie
i zapraszamy ponownie.
ania i GROszek

wtorek, 26 czerwca 2018

Sweter nowy - wloski

Witajcie KOCHANI,

Chcialam pokazac skonczony sweter zrobiony z wloskiej wloczki o nazwie IDEALE 50% to welna,drugie 50% to akryl.Zuzylam 7 motkow 50 gramowych w czterech kolorach,druty numer 4.

A oto juz zdjecia.


Sweter na "plasko".

Tutaj z bliska.Wzor jest baaardzo prosty,oczka prawe,czyli nie ma wzoru ale sa  wspaniale kolory


W odbiciu lustra.


Tu sweterek na mnie.



Na koncu zdjecie kochanego GROszka.

Pozdrawiamy WSZYSTKICH serdecznie.

ania i GROszek