wtorek, 19 września 2017

Skonczona.letnia.bluzeczka....

Witajcie.KOCHANI,

Dzis.chcialam.pokazac.skonczona.letnia.bluzeczke,ktora.zaczelam.na.poczatku.sierpnia.Robilam.ja.z.wloczki.firmy.ALIZE,bawelna-BELLA,a.druty.to.numer.3,5.Mam.nadzieje,ze.uda.mi.sie.jeszcze.ja.
zalozyc.

A.oto.zdjecia.

Bluzeczka.ulozona.na.plasko.

Plisa..przy.szyi.



Bluzeczka.na.mnie.

A.tu.juz.elementy.jesieni.wrzosy.
Pozdrawiamy.WAS.serdecznie.i.zapraszamy.ponownie.
juz.wkrotce.
ania.i.GROszek

wtorek, 12 września 2017

Film.....

Witajcie.KOCHANI,

Wczoraj.postanowilam.zrobic.sobie.maly.prezent.i.poszlam.do.kina.Niewiele.mamy.filmow.produkcji.szwedzkiej.w.telewizji.lub.w.kinach.Film.o.tytule"Mezczyzna.imieniem.Ove"byl.wlasnie.produkcji
.szwedzkiej.


Historia.dzieje.sie.w.malym.szwedzkim.miasteczku,gdzie.glowny.bohater.to.mezczyzna.dobiegajacy.szesciedziesiatki,wdowiec.Po.smierci.uwielbianej.i.ukochanej.zony,ktora.byla.nauczycielka,jego.
zycie.traci.dla.niego.seans.Ove.pograza.sie.w.depresji.i.ma.mysli.samobojcze........
Ale.akcja.rozwija.sie,gdy.domieszkania.obok.wprowadza.sie.mloda.rodzina.z.dwojka.dzieci,a.trzecie.jest.w.drodze.....Bohater.zmienia.powoli.swoje.nastawienie.do.swiata.i.do.ludzi....
Film.jest.smieszny,i.wzruszajacy,polecam.go.i.zachecam.do.obejrzenia.


Chcialam.polecic.KOCHANI.WAM.ten.film,cchoc.mowi.o.przemijaniu,o.depresji,to.jest.jednak.swiatelko.w.tunelu,wazna.jest.rodzina,przyjaciele.i.to.co.po.nas.zostaje.

Zpraszamy.Wszystkich.ponownie.i.pozdrawiamy.cieplo.ania.i.GROszek

poniedziałek, 11 września 2017

Chusta.....

Witajcie.KOCHANI,

Chcialam.pokazac.chuste.zrobiona.wczesniej(ponad.rok.temu).Ww.chusta.zrobiona.jest.z.zoltej.
welny.czterdziestki,i.dwoch.kolorowych.wloczek.czerwonej.i.zielonej.
Robiona.szydlkiem.nr.4,0.ma.rozne.wzory,glownie.to.sa.slupki.i.lancuszki,ale.w.roznych.
kombinacjach.

Wspaniala.chusta.na.zime,bardzo.ciepla.

Rozne.wzory.na.chuscie.

Chusta.jest.duza,dluzszy.bok.to.190.cm,krotszy.to.91cm.

Pozdrawiamy.wszystkich.serdecznie.i.zapraszamy.ponownie.
ania.i.GROszek

piątek, 8 września 2017

Zakupy"Home.and.you"

Witajcie.KOCHANI,

Dzis.tylko.zdjecia.kolejnej.rzeczy,ktora.kupilam.w.ww.sklepie.To.piekna.posciel-powloczka.i.poszwa.na.koldre.jest.bardzo.miekka.i.swietnie.sie.w.niej.spi.

Zdjecia.kompletu.



W.sloncu.nie.widac.pieknego.wzoru.


Powloczka.i.poszwa.




Tu.posciel,jeszcze.zapakowana.

Pozdrawiamy.WSZYSTKICH.serdecznie.,
zapraszamy.ponownie.
W.przyszlym.tygodniu.pokaze.ostatnia.rzecza.jak.kupilam.
w.ww.sklepie.a.sa.to.zaslony.

ania.i.GROszek

czwartek, 7 września 2017

Dzis.zielona.narzuta...

Witajcie.KOCHANI,

Dzis.chcialam.pokazac.zdjecia.narzuty.zielonej,ktora.ostatnio.kupilam.w.sklepie"Home.and.YOU".
W.sklepie.byla.promocja,jesli.kupisz.jedna.rzecz,druga.mozesz.kupic.za.10.zl.Oczywiscie.kupilam.
wiecej.niz.zamierzalam.tzn.wszystko.jest.potrzebne.W.sumie.kupilam.4.rzeczy(dwie.za.10.zl)pokaze.je.w.kolejnych.postach.

Dzis.narzuta.i.jej.zdjecia.

Narzuta.jest.duza.200.na.220.cm.



A.tu.narzuta.juz.z.posciela.i.kolorowym.kocykiem.Polecam.ten.sklep,czesto.sa.w.nim.promocje.i.wtedy.warto.kupowac.
Pozdrawiamy.serdcznie.i.zapraszamy.ponownie.
ania.i.GROszek

wtorek, 5 września 2017

Ksiazka.....

Witajcie.KOCHANI,

W.pierwszych.slowach.nowego.postu.chcialam.serdecznie.wszystkim.podziekowac.za.wsparcie.i.za.
olbrzymia.frekwencje,ktora.wywolal.ostatni.post.Dziekuje.cieplo,i.zapraszam.na.stacje.benzynowe.w.Warszawie.Tu.jest.bradzo.duzo.swietnych.ludzie.i.wsrod.nich.ja.

A.dzis.chcialam.pokazac.ksiazke,ktora.ostatnia.czytalam.To.niezwykly.Umberto.ECO.i.jego.ksiazka
"Cmentarz.w.Pradze".Moze.tytul.nie.jest.zachecajacy,ale.juz.sam.autor.tak.


Umberto.Eco.urodzony.w.Alessandrii.e,Pimoncie.w.1932.bedacy.profesorem.Uniwersytetu.Bolonskiego,jest.jednym.z.naj
slynniejszych.pisarzy.obecnych.czasow.Umberto.ECO.podczas.jednej.z.konferencji.prasowych.powiedzial,ze.bardziej.niz
w.teorie.wierzy.w.spiskowa.praktyke.dziejow.Byla,.to.wypowiedz.zartobliwa,ale.czy.na.pewno?
W.ksiazce.mozemy.dowiedziec.sie.o.przedziwnych.stowarzyszeniach,masonach,jezuitach,karbonariuszach,o.slynnych.nawroceniach,ktore.zwiodly
.nawet.sw.Terese.z.Lisieux,itp.rzeczach.Z.pewnoscia.trudno.zapomniec.epizod.z.doktoremFreudem,ktory.rozmawia.w.jednej.
z.paryskich.restauracji.o.psychiatri.Pamietajmy,ze.postacie.w"Cmentarzu.w.Pradze'sa.autentyczne,jak.np.Garibaldii.we.Wloszech,ktory.tez.wystepuja.w.ww.ksiazce
Jedynym.wyjatkem.jest.glowny.bohaterSimonini.(dzienniki.opowiadaja.zycie.bohatera.na.przestrzeni.nastepujacych.lat.1830.a.1898rokiem).





Kilka.zdjec.dzis.Groszka,ktory.szykuje.sie.do.spania.bedac.na.moim.lozku. 


Pozdrawiamy.WAS.wszystkich.serdecznie.pieknymi.lapkami.GROSIA.
ZAPRASZAMY.ponownie.na.kolejne.posty.
ania.i.GROszek


czwartek, 31 sierpnia 2017

Taki.sobie.krotki.post.....

Witajcie.KOCHANI,

Dzis.chcialam.napisac,dlaczego.mnie.tu.nie.ma.i.co.robie.jak.mnie.tu.nie.ma.Oczywiscie.dzieragam.
na.drutach.w.wolnych.chwilach.

Tutaj.ponizej.mamy.odpowiedz.Obecenie.jak.wszyscy.wiemy.jest.olbrzymia,trudna,ciezka.nowa.zmiana.w.szkolnictwie.Czesc.nauczycieli.nie.bedzie.miec.pracy,i.nie.wiadomo.co.ze.soba.zrobic.I.tu.jest.moja.odpowiedz.Nie.chcialam.juz.startowac.w."castingach"-ubiegac.sie.o.miejsce.pracy.w.szkole.jako.nauczyciel.i.poszlam......no.gdzie.na.stacje.benzynowa.To.
co.widzimy.ponizej,to.moje.miejsce.pracy.Nie.napisze.dokladnie.gdzie.pracuje,ale.na.jednej.ze.stacji.benzynowych.w.Warszawie,bardzo.bliskomnie(dokladnie.dwa.przystanki.tramwajem).

wtorek, 22 sierpnia 2017

Skonczona.chusta......

Witajcie.KOCHANI,

Dzis.chcialam.pokazac.zdjecia.skonczonej.chusty,ktora.pokazywalam.jak.zaczelam.ja.robic.w.samolocie.szydelkiem.bambusowym.Oczywiscie.wole.robic.szydelkiem.normalnym.i.konczylam.nim.ww
chuste.Musialam.takze.dokupic.dodatkowe.motki.welny.Magic.Fine.firmyYarnArt.

I.oto.ona,wreszcie.w.calosci.
Chusta.w.calosci.ta.wloczka.ma.wspaniale.kolory.
A.sama.chusta.ma.wymiary.dlugosc-150.cm.i.szerokosc.80.cm.

Konce.chusty.obrobilam.wachlarzykami.


Zostala.zrobiona.szydelkiem.3,5,a.zuzylam.3.i.pol.motka.welny.



Tutaj.chusta.na.mnie."na.modelce".
Na.zdjeciach.nizej.GROszek.

Tutaj.zamyslony.GROSZEK,ciekawe.o.czym.on.mysli.
Nizej.prosto.do.aparatu.

Pozdrawiamy.Wszystkich.serdecznie.i.goraco,
zyczac.slonecznych.dni,zapraszamy.ponownie.
ania.i.GROszek



poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Fontana.di.TREVI.

Witajcie.KOCHANI,

W.tym.roku.u.mnie.duzo.zmian.Pisalam.juz.o.tym.wczesniej,ze.w.ostatniej.szkole.przeszlam.
mobbing.Dyrektor.szkoly.chodzila.na.moje.lekcje.trzy,cztery.razy.w.tygodniu,dzien.w.dzien.i.
probowala.mnie.uczyc,jak.mam.uczyc.mlodziez.i.dzieci.jezyka.angielskiego.Postanowilam.
zmienic.branze.inie.chodze.juz.do.szkoly.Zmienilam.branze,ale.o.tym.napisze.przy.innej.okazji.

Dzis.chcialam.pokazac.zdjecia.z.Rzymu.
.I.oto.one.


Droga.do.Fontanny.di.TREVI.Slynna,bo.wystapila.w.filmie"DOLCE.VITA"


Tutaj.zawsze.pelno.ludzi.

Figury,postaci.z.fontanny.di.TREVI.










Pracownicy.czyscili.fontanne,oczywiscie.kazdy.bedac.tutaj.wrzuca.pieniadze,.kiedys.trzeba.ja.tez.uporzadkowac.
i.wlasnie.to.widzimy.na.zdjeciu.


Tutaj.juz.pomnik.Victora.EmanuelaII,krola.WLOCH.
Za.tym.pomnikiem.jest.FORO.ROMANO.

Pozdrawiamy.wszystkich.i.
zapraszmy.ponownie.
ania.i.GROszek

poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Nowa.bluzeczka....

Witajcie.KOCHANI,

Dzis.kilka.zdjec.nowej.bluzeczki.Jest.juz.sierpien,ale.mam.nadzieje,ze.nowa.bluzeczke.zdaze.
skonczyc.wkrotce.i.jeszcze.ja.zaloze.tego.lata.Postanowilam.wybrac.cos.z.zalegajacych.wloczek.i.cos.stworzyc.Jest.to.bawelna.firmy.ALIZE.o.pieknej.nazwie.BELLA.

A.oto.zdjecia.

Nowa.letnia.bluzeczka.druty.to.3,5.


Podczas.mojej.pracy.przykladam.do.wczesniej.zrobionych.bluzek,aby.mierzyc.czy.wszystko.jest.w.porzadku.

Oczywiscie.rozpoczelam.sciagaczem.podwojnym.

Kolejna.przymiarka,
ponizej.bawelna.BELLA.firmy.ALIZE

Pozdrawiamy.wszystkich.serdecznie.i.zapraszamy.
wszystkich.ponownie.
ania.i.juz.zdrowszy.GROszek(ma.zapalenie.oskrzeli.jutro.jedziemy.na.ostatni.zastrzyk.z.antybiotykiem).