niedziela, 15 czerwca 2014

Jak zrobic ladny dekolt - podkroj przy szyi w swetrze..

Witam KOCHANI,

Ten tydzien  byl bardzo pracowity  dla mnie, zakonczenia roku szkolnego, wypisywanie  i wreczanie swiadectw, wystawianie pozegnalnej sztuki z dziecmi( wiem, ze czesc osob powie, koniec roku dopiero za dwa tygodnie, ale w szkole jezykowej ,moze byc inaczej).

Poza tym powoli przygotowujemy sie do podrozy ,Perelka tez pakuje swoje rzeczy, kocyki i tym podobne rzeczy, oczywiscie to byl zart, ja oczywiscie ja pakuje , piore jej kocyki itp.rzeczy, przygotowuje nas obie, do podrozy do Wloch.

Ale jeszcze dzis chcialam  pozkazac kilka zdjec, jak mozna ladnie wykonczyc sweter i jego zakonczenie przy szyi. Ostatnio bardzo lubie skarpetkowa wloczke FABEL  firmy Drops ,kupilam jej wieksza ilosc i postanowilam zrobic z niej sweter . Oczywiscie sciagacze , na razie ten u dolu swetra, robilam podwojna nitka pomaranczowa ANGORY RAM. Mysle,ze wygladaja razem calkiem fajnie.

Oczywiscie zrobilam male podkroje pod rekawy,  zamknelam po 7 oczek z kazdej stronie swetra( wszystkie zamykam w jednym rzedzie).
Nastepnie ,  gdy juz dotarlam do podkroju szyi, rozdzielilam moja prace na dwa motki. I tak z jednej strony zamknelam 7 oczek po srodku robotki (  gdy na drutach , po  zamknieciu oczek na rekawy zostalo mi 80 oczek,podzielilam robotke na dwie czesci, czyli z 40 oczek 7 zamknelam  po srodku, nastepnie  przerobilam w strone przyszlego rekawa i wrocilam do srodka robotki ,mozna przerabiac dwie czesci podkroju pod szyje w tym samym momencie lub oddzielnie).

W tym fragmencie opisze ja sie robi podkroj z jednej strony, nastepnie kiedy doszlam do srodka robotki, w kolejnym rzedzie zaczelam  zamykac  kolejne 3 oczka i ponownie  doszlam do strony ,gdzie bedzie przyszly rekaw, wrocilam do srodka i zamknelam 1 oczko. Nastepnie  nie zamykalam juz wiecej oczek, mialam na drutach 29 oczek, ktore przerabialam do odpowiedniej wysokosci
swetra.

 Konczac sweter, po zrobieniu podkroju pod rekawy, pod szyje , nigdy nie koncze robotki prosto, a takze zamykam ja w mniej wiecej w  trzech rownych czesciach. I tak majac na drutach 29 oczek,
zaczynam zamykac 1/3  czesc  oczek od zewnetrznej strony robotki  - zamykam 10 oczek, kolejno  10  i na koncu 9.
W ten sposob mamy zakonczony ladnie sweter podkroje pod rekawy, pod szyje i nastepnie wykonczenie karczku swetra.


Podkroj przy szyi  z bliska

Prawa czesc przodu swetra.

I czesc  lewa swetra.

MADZIU , duzo zdjec Perelki  - zapraszamy.
Ponizej zdjecia PERELKI z wczoraj, zostawilam ja tylko na pare minut sama,
i ona szybciutko zasnela przy mej poduszce. Wybiera sobie najlepsze miejce na lozku. 


Ponizej  zdjecia Perelki z ostatniego tygodnia.


I znowu  - ona -robi mi zdjeia i spac nie daje.
Ponizej Perelka  powiedziala, ze to nie prawda, ze spi na lozku, spie sobie tylko na swej podusi.
Mhhh,mhhhh......

Pozdrawiamy serdecznie wszystkich zagladajacych i obserwatorow
bloga.
ania i Perelka

3 komentarze:

Kasia J. pisze...

Będziesz miała śliczną bluzeczkę :-) Cudne kolory.
Perełka ślicznie pozuje do zdjęć :-) Pogłaszcz ją ode mnie.
Pozdrawiam serdecznie.

Anonimowy pisze...

Sweterek w ciepłych barwach zapowiada się bardzo ładnie.:-) Jednak druty dla mnie, to "czarna magia". Szydełkiem uwielbiam pracować i właśnie kończę robótkę rozpoczęta wczoraj, w jasnym morelowym kolorze.
Perełka - Śpiąca Królewna,super słodziaczek :-) ,aż szkoda dzisiaj budzić do głaskania,:-) Zdalnego buziaka dla niej przesyłam ;-) a Ciebie serdecznie pozdrawiam.:-) -
madzia

Urszula - Proste potrawy pisze...

Dawno, dawno temu lubiłam robótki na drutach, a teraz jakby czasu na to brak :(
pozdrawiam .