wtorek, 29 października 2013

Jak zrobic dlugie rekawy - sweter zimowy z Alpaki - dzien dzisiejszy

Witam serdecznie wszystkich,
Zaczelam robic na dwoch drutach jednoczesnie, bo tak jest latwiej ( nie zapomne dodac oczek
w rzedach gdzie powinny byc dodawane ). Nabralam na druty na kazdy rekaw  40 oczek.
Nastepnie przerabialam wzor sciagacza podwojnego dwa oczka prawe i dwa oczka lewe.
Rekawy robilam na drutach numer 4 z zylka.

Dzis beda tylko zdjecia swetra jak wyglada obecnie - tj. dzis na 29 pazdziernika ( mam nadzieje, ze zostanie skonczony w ciagu dwoch dni).

Po za konczeniu sciagacza , robilam wzor ryzem  ( dwa oczka prawe i dwa oczka lewe - dwa rzedy tak samo,
nastepnie nad oczkami prawymi , oczka lewe ,nad lewymi oczkami oczka prawe i dalej tak samo jak na poczatku.
Po srodku rekawa zrobilam warkocz  podwojny ( po srodku swetra jest potrojny ), specjalnie zrobilam mniejszy warkocz zeby rekawy nie wygladaly  bardzo masywnie.


Po skonczeniu welny niebieskiej wrobilam tez kolejna welne kasztanowa, specjalnie wtedy zmieniam wzor i wykonuje same oczka prawe  aby nie bylo widac tam gdzie sa oczka lewe nieladnych oczek z koloru niebieskiego.

Na tym zdjeciu rekawy maja juz 25 cm dlugosci i jeszcze troche brakuje do  rozpoczecia robienia  " glowki " rekawa.
O tym napisze w kolejnym poscie, rekawy od pierwszego rzedu  do" glowki"  beda mialy prawdopodobnie 44 cm. Ale o tym juz w kolejnym poscie.

Wczoraj tez dorobilam sciagacz  podwojny do podkroju szyji,
ostatnio nie lubie robic oddzielnie sciagacza i przyszywac go do swetra, wrabiam go od razu do swetra.
Bede musiala napisac o tym jeden z postow.

Tak wyglada  sciagacz podwojny wrobiony po stronie prawej swetra.

A tak po stronie lewej, nie lubie szyc i od razu wrobienie pomaga mi miec mniej pracy.
Pozdrawiam wszystkich cieplo i zapraszam wszystkich ponownie.
ania i perelka

1 komentarz:

kazia pisze...

ale się napracowałaś. Fajnie już wygląda teraz. Na pewno efekt będzie jeszcze ładniejszy:)
Aniu wpisałam się do obserwatorów Twojego bloga (witryny)i dodała, Cie do moich kręgów. Podoba mi się co robisz a również zaczęłyśmy prowadzić blog prawie jednocześnie wiec ja przynajmniej jeszcze się uczę.
Chciałam Ci powiedzieć ,że mój ostatni post jest na temat Candy u koleżanki blogowej Ilonki i jeżeli chcesz stanąć w kolejce musisz wejść na jej blog, tam zostawiłam na początku link do niej, Zachęcam byś się zapisała bo to są świetnie wykonane prace quillingowe. Możliwe , że sie tam zapisałaś bo u mnie to tylko informacja. Zapraszam do siebie i jeżeli masz ochotę to również do obserwowania, Dziekuję i pozdrawiam