wtorek, 17 września 2019

Kilka migawek

Witajcie KOCHANI,

Odzywam sie po kilku tygodniach ( trzech ) przerwy.Pracuje w nowej szkole,ktora jest poza Warszawa,dokladnie miesci sie za Raszynem.Nie jest daleko ,ale mam dojazd okolo 10 km.

Dzis chcialam pokazac kilka zdjec z mojej drogi i ze szkoly.

Oto one.
Szkola jest niska,jednopietrowa,oczywiscie jest okolo 400 dzieci od pierwszych klas do osmych.

Wspaniale,ze kiedy wygladam przez okno to moge podziwaic domki jednorodzinne i pola daleko,daleko.

Jest duze wspaniale boisko dla uczniow.



A od tego zdjecia ,chcialam pokazac widoki jakie mam gdy jade do i z e szkoly,pola,troche drzew,,pola........

nastepnie pola........

domy jednorodzinne  starej daty i znacznie nowsze..........



Przepraszam za jakosc,ale zdjecia robilam wczoraj jadac samochodem.


Pozdrawiamy WSZYSTKICH,dziekuje zagladajacym
chociaz mnie tu nie ma ostatnio.
Zapraszamy ponownie.

ania i GROSZEK

2 komentarze:

Atelier Marysi pisze...

Niedaleko dojeżdżasz do szkoły. Mam nadzieję , że w nowym miejscu będzie ci się dobrze pracować.

Atelier Marysi pisze...

Głaski dla Groszka i uściski dla Ciebie 😊