czwartek, 1 maja 2014

Witam w maju.......

Witam moje KOCHANE,

Juz przyszedl maj, dla mnie osobiscie to wspanialy  miesiac. Wiem, wiem, na pewno powiecie, ze dla nas WSZYSTKICH. 

 Dla mnie jest to szczegolny miesiac gdyz w maju sa moje urodziny, nastepnie 15 -go maja sa imieniny mojej Mamy, urodzilam sie na jej Imieniny ( kilka dni przed jej imieninami ).
I jeszcze jedno swieto 26 - go maja dzien Matki, ale to dla mnie smutny dzien,
( 10 lat temu pozegnala nas moja Mama,  napisze o tym teraz , bo na Swieto Matki bede zyczyc wszystkim duzo, duzo zdrowia i radosci  na kazdy dzien roku).

Uwielbiam ten miesiac, wszystko zaczyna kwitnac pelna para, po zimie w maju jest fantastycznie, zwlaszcza w ogrodzie, obecnie nie mam ogrodu ale mielismy jak bylam dzieckiem i bylo wspaniale, kolorowo, znalam duzo kwiatow osobicie, patrzylam jak rosna kazdego dnia, tulipany, zonkile, niezapominajki, konwalie, smolinosy tak sa zwane przez dzieci - sa to lilie, irysy - zolte i fioletowe a takze piwonie. To wszystko kwitnie w maju pelna zielenia i pelna swoich kwiatow,  i  oczywiscie niezwykle bzy , czyli lilak ( bardziej lubie nazwe bez ).


Dzis chcialam pokazac zdjecia mojej tuniki  na czlowieku , czyli na mnie.Jest juz skonczona ,poza tym duzo robie tez innych rzeczy i mysle o kolejnych  przedmiotach i sweterkach do zrobienia.




Perelka pozdrawia wszystkich,ponizej
czas na sieste czyli mala drzemka w ciagu dnia.

Wyglada slodko kiedy spi.

pozdrawiamy serdecznie , dziekuje WSZYSTKIM zagladajacym.
ania i perelka

1 komentarz:

Unknown pisze...

Cudowna bluzeczka :-) Świetnie na Tobie leży. Bardzo mi się podoba :-)
Ja również bardzo lubię maj :-)
Ucałowania dla Perełki.
Pozdrawiam serdecznie.