wtorek, 18 lutego 2014

Wesolo - smutny dzien........

Witam KOCHANE,


Wczoraj byl dla mnie smutny dzien,pozegnalam sie z Badim. Piesio to jeszcze dziecko ale juz dosc wyrosniete czyli pies BADI pojechal do nowej pani, Pani Dorota,ktora przygotuje go do adopcji dla rodziny ktora pragnie miec takiego psiaka, dokladnie w typie BADIEGo, czyli duzego psa w typie wyzlowatego .Teraz Badi moze bawic sie w ogrodku z innymi suniami na swiezym powietrzu.
BADI - chlopak wyrosl ladnie, zmeznial i wydoroslal.

Bylo mi smutno przy rozstaniu, nawet lzy polecialy, 7 tygodni razem,prawie dwa miesiace  i........ tak pusto w domu, byl po prostu wszedzie w pokoju, w kuchni , w lazience, przy wannie kiedy sie kapalam, niesamowity, wniosl tak duzo energii, czasem bylo nam trudno a czasem baaaaaaaaaardzo wesolo i smiesznie.

Pozdrawiam serdecznie.
ania i perelka
P.S.  Wiem, ze u pani Doroty bedzie mu bardzo dobrze.................... ale mnie jest troche smutno i bedzie mi brakowac tej smiesznej mordki ktora interesowala sie wszystkm.pozdrawiam.
Trzymaj sie kochany psiaku.

3 komentarze:

Teiwaz pisze...

Oj Aniu, nie spodziewałam się, że tak szybko wyfrunie od Ciebie ten uroczy psiak.
Zupełnie Cię rozumiem, po prostu go pokochałaś od razu...
Na szczęście trafi pewnie w dobre ręce, a Perełka w całości odzyska Ciebie;))
Badi pięknie zmienił futro i wydoroślał uu Ciebie;)
Pozdrawiam serdecznie,
K.

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

taki to los nas "domków tymczasowych". Trudno nie pokochać, a wiemy, że trzeba "wydać" w świat do dobrego domku, który będzie już na zawsze. Dobrze, że jest z Tobą Perełka.
Wykonalaś kawał dobrej roboty!
Mam nadzieję, że wieści z nowego domu będa do Ciebie płynąły.
Trzymam kciuki za chłopaka!
Ściskam serdecznie

Unknown pisze...

Kochana Aniu, nie smuć się - Badi będzie miał wspaniały, kochający dom i będzie szczęśliwy :-) A to jest najważniejsze. Zgadzam się z Teiwaz - Perełka będzie teraz miała swoją panią tylko dla siebie ;-)
Dla mnie jesteś mistrzem - wspaniale pracowałaś z Badim. Uratowałaś go.
Pozdrawiam serdecznie.