wtorek, 18 listopada 2014

Malym spacerkiem po Warszawie

Witajcie Kochani,

Dzis chcialam zaprosic na ogladanie kilku zdjec z Warszawy jesienia.

W ostatnich dniach musialam odwiedzic lekarza pracy, ktory przyjmowal na Mokotowie
 i spotakalam tam taka kapliczke wcisnieta pomiedzy bloki ma ulicy Rejtana, ktora odchodzi od ulicy Pulawskiej.


Widok na Warszawe od strony zachodniej z ulicy Prostej.


A oto slynny hotel " Sobieski " na  rondzie Artura Zawiszy.Widok z odleglosci,





Widok z bliska , to juz Ochota.

Widok na FILTRY na ulicy Filtrowej
Ulica Filtrowa - Stara Ochota.

Na ulicy Filtrowej , widok na kosciol na rondzie

.                                        Gabriela Narutowicza - Stara Ochota.


                                              Pozdrawiamy goraco i zapraszamy ponownie
                                                       ania, perelka i Groszek

4 komentarze:

Atelier Marysi pisze...

Piękna kapliczka z Sercem Jezusa , taki przystanek w mieście na zatrzymanie się chwilę i podumanie . Myślę , że w tej naszej codziennej gonitwie niewiele osób zwraca na nią uwagę. Pozdrawiam Was.

kazia pisze...

Kilka dni temu byłam w Warszawie. W ciągu dnia w Konstancinie a nocne spacery ulicami Warszawy. Zdjęcia robiłam komórką i nie są najlepszej jakości:)

Unknown pisze...

... i tak się zaczęłam zastanawiać, ile czasu zajęło by mi poznanie tego cudownego miasta, gdybym musiała zamieszkać w Warszawie... Piękne miasto - cudne zdjęcia :-)
Pozdrawiam serdecznie i uściski dla Twoich piesków.

Dorota pisze...

Nie przypuszczałam, że w Warszawie można natknąć się na kapliczke