niedziela, 14 grudnia 2014

Kilka nowosci......... na drutach

Witam serdcznie KOCHANI,

Na poczatku przepraszam , ze tak malo pisze  ostatnio.   Nowe obowiazki w gimnazjum   naprawde zabieraja  mi duzo czasu, ostatnio mielismy  probne egzaminy i sprawdam jez. angielski podstawowy i rozszerzony.
Ale moje druty i szydlkjo nie proznuja.......... oczywiscie w wolnych chwilach od mlodziezy z gimnazjum.

Dzis pokaze kilka zdjec,  bedzie to nowa spodnica  z  welny o milej nazwie Landscapes zakupiona w sklepie " Zamotane", podobal mi sie jej niezwykly kolor.



Robie ja na drutach numer 5.0, obiecalam sobie , ze zrobie ja do dnia 26 grudnia i  pokaze ja tu  w calosci.

Czekam tez na sieta Bozego narodzenia i na wspaniale ferie swiateczne....

 Ponizej Groszek , musi byc tam gdzie robi sie zdjecia, przybiega z drugiego pokoju gdy slyszy dzwiek  aparatu cyfrowego.....
 Dzis kilka migawek z ubieglego tygodnia,pieknie to wyglada gdy jest snieg na galeziach , na krzakach , na drzewach........ prawdziwa zima.......





I oczywiscie psiaczki.
                                    Pozdrawiamy wszystkich serdecznie i zapraszamy ponownie.
                                                        ania, Perelka i Groszek


3 komentarze:

Atelier Marysi pisze...

Ta włóczka też jest w moim kolorze, bardzo lubię wszystkie zielenie. Biało i mrożno u Ciebie. Pozdrawiam przedświątecznie.

Unknown pisze...

Rewelacyjna wełna - będziesz miała wspaniałą spódnicę :-) Już się nie mogę doczekać, kiedy ją pokażesz...
Pracujesz w gimnazjum... mam nadzieję, że Twoja młodzież nie daje Ci bardzo w kość.
Zdjęcia psiaczków cudne :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Dorota pisze...

Ale u Ciebie przymroziło Aniu :) U mnie tylko wiatrzysko straszne i deszcz....