poniedziałek, 30 marca 2015

Nowe pledziki w samochodzie.....

Witajcie Kochani,

Dzis chcialam pokazac kilka zdjec. Jak moje male pledziki wygladaja w samochodzie, calkiem wygodnie sie na nich siedzi i moim zdanie fajnie to wygladaja.

A oto zdjecia. A jakie  jest Wasze zdanie?
Miejsce  obok kierowcy na ktorym trzymam torbe, wode i inne rzeczy czasem jakas szydelkowa robotke, ksiazke, jablko itp.

A to juz moje miejsce na ktorym siedze, miejsce kierowcy.

Kolejne  dwa zdjecia zrobione przez szyby samochodu, niestety rano w Warszwie padalo i zdjecia wygladaja troche inaczej. Troche przetarlam szybe ale czy to pomoglo..

A to zdjecie przez szybe pledziku miejsca obok kierowcy.



Pozdrawiamy wszystkich zagladajacych i obserwatorow bloga bardzo cieplo,
pomimo wiosennego deszczu .
Serdecznie zapraszamy ponownie.
ania,PERELKA i Groszek

6 komentarzy:

ciapara pisze...

Świetny pomysł! Pozdrawiam!

Antonina pisze...

Widać, ze to samochód dziergaczki. Dobry pomysł.

halszka pisze...

Bardzo fajnie wyglądają siedzenia aż chce się jechać takim samochodem.Miłego dnia.

Unknown pisze...

Pasuje idealnie :-) Bardzo mi się podoba Twój pomysł :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Atelier Marysi pisze...

Pomysłowe wykorzystanie.Bardzo ładnie prezentują się. Pozdrawiam !!!

Moja Sztukoteka pisze...

Pomysł super! Podziwiam ludzi z takimi zdolnościami - ja do dziergania mam dwie lewe ręce...