czwartek, 4 czerwca 2015

Wyniki CANDY

Witajcie moi KOCHANI,

Dzis chcialam podac wynik candy, przepraszam , ze tak pozno ale jestem w tej chwili w dwoch domach  ( pomiedzy jednym mieszkaniem a drugim ), dopadalo mnie zapalenie zatok biore antybiotyk, przez co opoznia sie moja przeprowadzka.

Ale juz podaje wyniki CANDY, i tak wzielo udzial  10  uczestnikow. Wczoraj nastapilo losowanie nagrody glownej chusty niebiesko - turkusowej.

A oto ona, bardzo ciepla i bardzo fajna.


Nad losowaniem czuwali Perelka - gwiazda  tego bloga, troche spiaca...

........o tu juz lepiej funkcjonowala


i Groszek , ktorego wszedzie pelno......

Maszyna ruszla  i winner is...........

To Marysia, serdecznie Cie prosze o adres chuste moge wyslac juz jutro...

Nastepnie nagrody pocieszenia otrzymaja  Halszka i Gohaa, prosze o adresy i tu dodam w tajemnicy ,ze beda to tez chusty turkusowe ale miejsze ,juz kupilam potrzebna welenke.

I kolejne dwie osoby to Elisa i Dorotka, tez prosze o adresy, ( tu bedzie niespodzianka,
na razie nie napisze co to bedzie0, prosze tylko dajcie mi czas na zrobienie chust.

Moja komisja wybitnie nie wspolpracuje, rozklada sie , zasypia i w ogole wszystko spada na mnie, na moje barki z przeprowadzka jest podobnie.

Pozdrawiamy wszystkich , zapraszamy ponownie.
ania PERELKA i Groszek

7 komentarzy:

Aleksandra Żurek pisze...

Gratulacje dla Szczęśliwców.
Pozdrawiam. Ola.

Atelier Marysi pisze...

Wchodzę na bloga a tu taka wielka niespodzianka !!!!! Bardzo się cieszę i dziękuję bardzo . Perełka dobrze pilnowała hihi... Piękna chusta Aniu i kolor turkusowo - niebieski jest super !!! Gratuluję również pozostałym koleżankom Podaję adres na poczcie . Pozdrawiam cieplutko !!!!

Atelier Marysi pisze...

Aniu nie widzę Twojego adresu na pocztę ??.... albo jestem ślepa . Możesz mi podać ? Pa.

halszka pisze...

Jak ja się cieszę z tej nagrody.Myślę że to Perełka szczęśliwą łapką mnie wylosowała za co przesyłam jej dużo całusków w śliczny nosek.Zdrówka Aniu życzę.Głaski dla Groszka.

Elisa2011 pisze...

Grazie mille! Sono felicissima di essere una delle fortunate vincitrici!

Elisa2011 pisze...

Carissima Annamaria, volevo inviarti il mio indirizzo ma non trovo la tua e-mail.

Gohaa pisze...

Wow, co za niespodziewana niespodzianka! Taka chusta dla zmarzlucha to marzenie! Dziękuję;)