niedziela, 11 października 2015

Jesienne spacery z pieskami...

Witajcie  KOCHANI,

Chcialam przeprosic , ze nie bylo mnie dwa tygodnie, praca w szkole wciaga i troszke musialam odpoczac od bloga, od pisania ..... ale czasem czytalam   Wasze posty i blogi.

A u mnie ,oczywiscie robie drobne i wieksze rzeczy na drutach i na szydelku .  Ale dzis chcialam pokazac piekno jesieni, spacery jesienne i moje psiaki.

A oto zdjecia z dziesiejszego dnia.


Otaczajace drzewa, krzewy i kwiaty na moim osiedlu


Groszek jest pierwszy, ciagnie swoja pania , czyli mnie.









Groszek na spacerze.


Groszek  takze kontroluje parkingi  i samochody na nich.


Perelka z wczoraj, najlepiej spi sie na panci lozku.

Powyzej i ponizej   jest Groszek, pelnia szczescia.


Pozdrawiamy wszystkich serdecznie
i zapraszamy ponownie
Nastepnym razem moje robotki.
ania,PERELKA i Groszek

4 komentarze:

Gohaa pisze...

Mieszkasz w bardzo ładnej, zielonej okolicy ;)

halszka pisze...

Piękny spacerek.Wychodzisz Aniu z Groszkiem i Perełką czy z każdym osobno.Pozdrawiam i miłego dnia zyczę.

Unknown pisze...

Piękne widoki ze spaceru :-)
Wspaniałe masz psy :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Atelier Marysi pisze...

Pięknie masz koło bloku , dużo zieleni . Pieski mają u Ciebie dobrze. Pozdrawiam ciepło Aniu .