niedziela, 6 marca 2016

Moje.umilacze.....

Witajcie.KOCHANI,

Dzis.chcialam.napisac.o.moich.umilaczach.Co.mam.na.mysli?Sa.to.rozne.rzeczy,ktore.pomagaja.mi.
przezyc.trudne.momenty.i.kiedy.mam.bardzo.duzo.pracy.Ostatnio.mialam.duzo.pracy.goscie.a.do.tego.kolejny.wtorek.to.spotkanie.z.rodzicami.moich.uczniow.czyli.dzien.otwarty.

I.tak.jedna.z.takich.rzeczy.jest.dla.mnie.muzyka.Ostatnio.jest.to.piosenka.Micheala.Boltona."A.love.so.beautiful.".

Kolejna.z.tych.niesamowitych.rzeczy.jest.dla.mnie.muzyka.ale.muzyka.klasycznaIchociaz.Robert.Mendoza.nie.gra.typowej.muzyki.klasycznej.tojego.wykonanie.jest.niezwykle.Pieknie.gra.na.skrzypcach,prawda.



Oczywiscie,robie.kolejna.rzecz.nadrutach.Obiecuje,ze.pokaze.ja.w.tym.tygodniu.

Pozdrawiamy.serdecznie,zapraszmy.ponownie.

ania,PERELKA.i.Groszek

1 komentarz:

Unknown pisze...

Życzę Ci dużo słońca i spokoju :-) Dobrego tygodnia Ci życzę :-)
Specjalne uściski dla Perełki i Groszka.
Pozdrawiam serdecznie.