niedziela, 29 maja 2016

CANDY,CANDY,CANDY......

Witajcie.KOCHANI,

Dzis.chcialam.napisac.kilka.slow.oCandy.ktore.oglosilam.w.pierwszym.tygodniu.maja.Zapraszam.wszystkich
na.wspaniale.CANDY.z.okazji.trzeciej.rocznicy.utworzenia.bloga.Zapraszam.moje.kochane.kolezanki.ktore.regularnie.zagladaja,
komentuja,czytaja,po.prostu.sa.u,.mnie.na.bloga.

A.co.bedzie.prezentem.jest.to.wspaniala.chusta.w.kolorze.niebieskim.z.inna.dodana.ciekaw.bardzo.kolorowa.nitka.
prosze.sie.zapisywac.warunkiem.jest.czytanie.mego.bloga.komentowanie.to.jest.Candy.dla.znajomych.Nie.trzeba.umieszczac.Candy.u.siebie.nie.trzeba.byc.w.polubieniach.bloga.(ale
mozna.byc.nie.bede.bronic.nikomu).SERDECZNIE.ZAPRASZAM.DO.UDZIALU.

Aoto.zdjecia.
Chusta.wlasnie.sie.robi.i.pokaze.ja.wkrotce.cala.

Zapraszam.bedzie.ogrzewac.plecy.w.zimie.i.w.chlodne.wieczory.lata.Pozdrawiamy.serdecznie,zapraszamy.ponownie.PERELKA,GROszek.i.ania

1 komentarz:

Atelier Marysi pisze...

Gratulacje z okazji rocznicy i życzę Aniu wiele nowych postów i przyjemności z blogowania. Chusta piękna , wyłamuję się z zabawy bo już miałam szczęście i wygrałam u Ciebie podobną chustę , którą bardzo lubię. Pozdrawiam serdecznie !