wtorek, 2 sierpnia 2016

Cos.nowego.na.sofie.....

Witajcie.KOCHANI,

Dzis.chcialam.napisac.o.tym.jak.wazne.jest.aby.miec.jakies.zainteresowania,hobby,dzialac.na.
roznych.polach.jak.np.szydelkowanie.robienie.na.drutach,zajmowanie.sie.hafciarstwem,wystrojem.wnetrz,,malowaniem.obrazow.i.jeszcze.wiele.podobnymi.rzeczami.I.tak.np.wedrowaniem,zwiedzaniem
nawet.wlasnej.okolicy,wlasnego.miasta.czasem.wcale.go.nie.znamy.tylko.najwazniejsze.ulice.i.nie.wiemy.co.jest.dalej.juz.za.rogiem.

Musze.sie.przyznac,ze.czesto.po.pracy,gdy.bylam.zmeczona,zniechecona,gdy.dzien.byl.trudny.lub.
dzieci.za.bardz.meczace,jechalam.do.Leroy.Merlin.Chodzilam.miedzy.roznymi.dzialami.ogladalam.rozne.rzeczy,produkty,ktore.chcialabym.mie.w.domu.I.dzis.tez.bylam.w.L.M.obok.byl.sklep."Home.
and.you"gdzie.udalo.sie.kupic.takie.okrycie.Mam.nadzieje,ze,.moj.Groszek.bedzie.zadowolony.

A.oto.zdjecia.

Nowa.narzuta.z.Home.and.you".Bardzo.mila.w.dotyku.



A.tu.moja.nowa.robotka.z.bawelny,ktora.kupilam.w."Biferno"firmy-Lana.Gatto.Bedzie.to.
bluzeczka.na.lato.



Tak.wyglada.pojedynczy.kwadrat.

PERELKA.duzo.spi.widze.,ze.lubie.miec.kregoslup.wyzej.niz.glowke.Boli.ja.czesto.


Tutaj.PERELKA.i.GROszek.razem.

Pozdrawiamy.serdecznie.i.zapraszamy.ponownie.
ania,PERELKA.i.GROszek

7 komentarzy:

Jagoda Smith pisze...

Nie wiem czy slowo 'elegancka' nadaje sie do okreslenia narzuty, ale wlasnie takie slowo przychodzi me do glowy - Twoja narzuta jest elegancka. A nowa bluzeczka zapowiada sie ciekawie.

Unknown pisze...

Oj jak ja dawno nie szydełkowałam:) bluzeczka bedzie super;)

Antonina pisze...

Bardzo udana narzuta. Ładnie wygląda. A pieski zdają się szczęśliwe w Twoim domu.

halszka pisze...

Bardzo ładna narzuta.Głaski dla Groszka i Perełki.Miłego dnia.

Atelier Marysi pisze...

Szarość narzuty bardzo dobrze współgra z kolorowymi szydełkowymi poduszkami. Czekam na bluzeczkę , już widzę jaka będzie super. Miłego dnia !!!

http://mystylemyeveryday.blogspot.com/ pisze...

Taka uniwersalna barwa prawie do wszystkiego.

Unknown pisze...

Świetna narzuta :-) Bardzo lubię ten sklep i często go odwiedzam chociażby tylko po to, aby nacieszyć oczy różnymi bibelotami :-)
Bardzo jestem ciekawa Twojej nowej bluzeczki...
Dużo zdrowia życzę twojej Perełce. Pogłaszcz ode mnie obydwa psiaki.
Pozdrawiam serdecznie.