czwartek, 1 września 2016

WITAJCIE KOCHANI,

WITAM  SERDECZNIE KOCHANI,

DZis napisze gdzie ,bylam jak mnie tu nie bylo.  Dziekuje tez serdecznie wszystkim zagladajacych tutaj pomimo moje absencji.I tak po pierwsze ale nie ostatnie mialam gosci i cala energia zostala oddana gosciom i na nich sie koncentrowalam przez kilka tygodni.nastepnie bardzo chcialam miec nowa prace,i musze sie przyznac,ze ciezko nad tym pracowalam.

W ostatniej szkole podstawowej nie przedluzono mi kontraktu i  od konca czerwca bylam bez pracy. Odpoczelam w wakacje i po 15 sierpnia br zaczelam szukac nowej szkoly i pracy w niej z duza energia i nadzieja.
I udalo sie mam kolejna umowe do konca  roku szkolnego do 30 czerwca 2017 roku. Bardzo sie ciesze,i oddycham z ulga.i kolejny powod, to moj komputer, ktory nie zawsze pracuje sprawnie,ale w przyszlym tygodniu bedzie juz nareperowany i bedzie pracowac jak nowy.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie.Zapraszam ponownie.Oczywiscie w tym czasie robilam drobne rzeczy, glownie na szydelku i troszke n drutach.

Pozdrawiaja serdecznie  ania,PERELKA i GROszek

3 komentarze:

Jagoda Smith pisze...

No to swietnie, ze zycie sie ulozylo. Czekam na relacje robotkowe.

halszka pisze...

Powodzenia w nowej pracy.Pozdrawiam i dużo głasków dla Groszka i Perełki przesyłam.

Antonina pisze...

Cieszę się, że masz nową pracę i z optymizmem patrzysz na następujący rok. Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Twoje pieski (podrap je za uszkiem ode mnie).