niedziela, 23 października 2016

Zakupy.i.........nowe.korale.

Witajcie.Kochani,

Dzis.chcialam.pokazac.moje.ostatnie.zakupy.w.sklepie.internetowym.Musze.sie.przyznac,ze.w.tygodniu.nie.mam.czasu.na.pisanie.nowych.postow.Czasem.czytam.Wasze.posty,blogi,pisze.komentarze,ale.musze.sie.przyznac,ze.z.powodu.duzej.ilosci.pracy.w.szkole.odlozylam.szydelko.i.druty.na.polke.

W.tym.tygodniu.moja.dyrektorka.byla.u.mnie.na.lekcjach.trzy.razy.dokladnie.we.wtorek,w.srode.i.w.czwartek.Oczywiscie.jestem.zestresowana.jej.wizytami(nie.jestem.w.szkole.na.stazu.i.nie.robie.kolejnego.stopnia.awansu.zawodowego)i.zastanawiam.sie.czy.to.jest.normalne.a.moze.juz.mobbing.

Na.razie.jeszcze.pracuje,ale.musze.sie.przyznac,ze.zaczynam.zle.spac.tak.to.juz.jest.ze.stresem.
Oprocz.tegoco.napisalam.wyzej,chcialam.pokazac.WAM.moje.ostatnie.zakupy.w.sklepie.internetowym.ZALANDO.

Czesto.tam.zagladam,aby.polepszyc.sobie.humor.i.kupuje.wirtualnie.rozne.rzeczy(wkladam.do.koszyka.)i.oczywiscie.nic.nie.kupuje,ale.ogladanie.rzeczy,ktore.mozna.kupic.jest.pewna.terapia.

A.oto.ostatnie.zakupy.

Torebka.z.tylu,
nizej.z.przodu.Jest.w.kolorze.jasnoszarym.
Pozdrawiam.serdecznie.WSZYSTKICH.zagladajacych.
Zapraszamy.ponownie.do.czytania.kolejnych.postow.
ania,PERELKA.i.GROszek

W.srodku.ma.dwie.kieszonki.Ciesze.sie,ze.moge.ja.zalozyc.na.ramie.a.takze.ma.raczki.aby.ja.trzymac.w.rece.
Jest.bardzo.pojemna.choc.nie.wyglada.na.taka.

Ostatnio.tez.robilam.zakupy.w.sklepie.internetowym.MARMAD.kupilam.nowe.koraliki,jadeitu.niebieskiego,nie.mam.zdnych.korali.
w.tym.kolorez.i.postanowilam.takie.zrobic.
Pomiedzy.kuleczkami.niebieskiego.jadeitu.ulozylam.srebne.kuleczki.nastepnie.korale.zakonczylam.srebnymi.rurkami.
Moim.zdaniem.sa.piekne.


4 komentarze:

Antonina pisze...

Ładna i modna torebka. Koraliki też bardzo przyjemne.

Jagoda Smith pisze...

Wspolczuje sytuacji w pracy. Jestes nowa nauczycielka i czeste wizyty dyrektorki moga znaczyc rozne rzeczy - niekoniecznie zle (byc moze taka jest procedura w tej szkole, ze nowi nauczyciele sa czesto obserwowani).

Unknown pisze...

Kochana moja, nie stresuj się tak bardzo. Będzie dobrze - i tego się trzymajmy :-) U mnie ciągły stres zakończył się dniem w którym nie mogłam wstać z łózka... bolało mnie wszystko i miałam gorączkę. Spałam całą dobę z małymi przerwami a później było już tylko dobrze :-)
Myśl przede wszystkim o sobie :-)
Zakupy doskonałe! Torba fantastyczna, a korale przepiękne :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Atelier Marysi pisze...

Aniu w szkole praca jest zawsze stresująca , ale cóż zrobić. Kup sobie jakieś tabletki ziołowe wyciszające. Pomogą na pewno . Torebkę upolowałaś piękną , a korale są cudne. Pozdrawiam ciepło.