sobota, 4 lutego 2017

Kolejna.bluzeczka-(wykorzystanie.wloczek.zalegajacych.w.domu.na.polkach).

Witajcie.moi.KOCHANI,

Dzis.chcialam.pokazac.WAM,co.robilam.jak.siedzialam.w.domu.z.Perelka.i.nad.nia.czuwalam.W.tym.roku.postanowialam,ze.wykorzystam.do.roznych.robotek.wloczki.ktore.sa.pochowane.w.domu.po
.roznych.polkach,szafkach.koszyczkach.itp.miejscach.

Mialam.kilka.rodzajow.wloczek.i.tak.jedna.z.nich.to.bawelna.z.akrylem.firmy.YARN.ART.jasno.fioletowa.dwa.male.moteczki,ktore.niestarcza.na.bluzeczke.w.jednym.kolorzei.trzeba.bylo.z.czym.ja.polaczyc.
A.to.wloczka.jasno.fioletowa,ktora.wykorzystalam.w.bluzeczce.

Nastepnie.mialam.troche.wloczki.firmy.ALIZE.ciemnofioletowa.i.ecru,ktora.dolaczylam.do.bluzeczki.I.kolejna.ostatnia.
byla.wloczka.o.nazwie.SONATKA.o.niespotykanym.kolorze.perlowym.zamowiona.z.firmy.ARLEAN(ta.wloczka.to.70%
.bawelny.i.30%.wiskozy)..I.tak.na.drutach.numer.3,5.robilam.pasiasta.bluzeczke.Zrobilam.rozne.wzory.pojedynczy.ryz,podwojny.ryz,
rozne.wzory.
A.oto.ona.w.calosci,przepraszam.za.zdjecia,ale.dzis.nie.bylo.slonca.


Rozne.wzory.na.bluzeczce.

Mysle,ze.bedzie.swietna.na.pozna.wiosne.i.lato.

Kazdego.dnia.cwicze.z.PERELKA>chodzenie,widze,ze.jest.coraz.lepiej.Oczywiscie.raz.na.tydzien.jezdzimy.ma.zastrzyki.wzmacniajace.
i.poprawiajace.jej.kondycje.
Pozdrawiamy.wszystkich.odwiedzajacych.serdecznie.i.zapraszamy.ponownie.
ania,PERELKA.i.GROszek

5 komentarzy:

Antonina pisze...

Bluzka wygląda bardzo fajnie.
Przepraszam, jakos nie zarejestrowałam kłopotów ze zdrowiem Perełki. Mało bywałam w sieci, bo mama już prawie miesiąc chora. I na nic czasu nie było - zbiegło się to z pobytem dziecka, bieganiem do szpitala czasem dwa razy dziennie. Trzymam kciuki za PEREŁKĘ i jej powrót do zdrowia.

grazyna esposito pisze...

Bluzeczka bardzo fajna,moteczki wykorzystane :) A jak sie czuje Perelka?

Atelier Marysi pisze...

Tym sposobem Aniu masz więcej miejsca w kącikach. Bluzeczka wyszła ciekawa , na wszystkie pory roku. Pozdrawiam serdecznie.

Małgorzata P pisze...

Śliczna bluzeczka.Swietne kolory.Serdecznie pozdrawiam.

Eve Jank pisze...

Bardzo ładna i fajnie kolory dobrane