sobota, 29 kwietnia 2017

Nowa.lazienka...

Witajcie.KOCHANI,

Dzis.chcialam.pokazac.zdjecia.nowej.lazienki.Oczywiscie.bardzo.sie.ciesze,ze.wyglada.pieknie,ale.w.calym.mieszkaniu.i.tak.jest.pelno.kurzu.i.trzeba.sprzatac.Mam.na.to.dlugi.weekend,a.wiec.czas.juz.
sprzatac.

A.oto.zdjecia.Zapraszam.do.ogladania.




Plytki.terakote.i.glazure.kupilam.w.LEROY.MERLIN.

Drobny.dekor-ozdoba.sciany.

Przy.suficie.umieszczono.cwiercwalki,ktore.ladnie.pozwalaja.przejsc.scianie.w.sufit.

Lustro.nad.umywalka.


Wanna.mala.tylko.130.cm.dlugosci.


Lazienka.z.odleglosci.tak.wyglada.kiedy.wchode.do.niej.

Wykonczenie.wanny.
Pozdrawiamy.WSZYSTKICH.serdecznie,zyczac.slonecznej.i.cieplej.pogody.na.dlugi.weekend.
Zapraszamy.ponownie.ania.i.GROszek

2 komentarze:

Lusia pisze...

Śliczna łazienka. Też mam taką wannę i na początku wydawało mi się, że nie przyzwyczaję się, ale w tej chwili to mi już nie przeszkadza.Jest wystarczająca, a nawet w dobie podwyżek wody(nasze miasto ma jedną z najwyższych stawek w Polsce) ma to pozytywne strony.

Antonina pisze...

Bardzo ładna łazienka wyszła po remoncie - miło popatrzeć. A nie chciałaś kabiny prysznicowej? My też stoimy przed problemem remontu łazienki i zastanawiamy się właśnie nad rezygnacją z wanny na rzecz prysznica. Nawiasem mówiąc przeraża mnie wizja remontu mieszkania.