wtorek, 20 lutego 2018

Nowy.pled.....

Witajcie.Kochani,

Ostatnio.przez.dwa.miesiace.tj.styczen.i.luty.robilam.duzy.projekt.Chcialam.wykorzystac.wloczki.
jakie.mam.w.domu,akryle.i.kilka.innych.mieszanek.Zrobilam.duzy.pled.na.szydelku.numer.3,5.Bardzo.lubie.robic.pledy.i.chociaz.mam.ich.juz.kilka.to.takiego.jeszcze.nie.mialam.Dlatego.postanowilam.go.zrobic.

A.oto.zdjecia.
Pled.jest.naprawde.duzy,okrywa.cale.lozko. 
Dodaj napis


A.tu.uzyte.kolory,akryle.100%,Exlusive,takze.welenka.40%firmy.Arelan,to.ta.ciemna.zielen.

Moj.nowy.pled.zakonczylam.pikotkami.Mam.nadzieje,ze.podoba.sie.WAM.

Pozdrawiamy.WSZYSTKICH.zagladajacych,czytajacych,regularnie.i.od.czasu.do.czasu.
Zapraszamy.serdecznie.ponownie.i.pozdrawiamy.cieplo.

ania.i.GROszek

5 komentarzy:

Antonina pisze...

Pled bardzo ładny. Pięknie zestawione kolory, a efekt szewronu dodaje uroku.

halszka pisze...

Podziwiam za cierpliwość w dzierganiu tak dużego pledu.Jest piękny a kolory mnie zachwycają. Pozdrawiam serdecznie i głaski dla Groszka przesyłam.

Donia pisze...

Wspaniały pled!!! Bardzo ładne kolorki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

Nieprujsietak pisze...

Piękna kolorystyka tego pledu.Sliczny !!! Pozdrawiam serdecznie.

Nieprujsietak pisze...

Piękna kolorystyka tego pledu.Sliczny !!! Pozdrawiam serdecznie.