piątek, 27 lipca 2018

Witam KOCHANI,

Witajcie,

Dzis krotki post.Ostatnio mnie tu nie ma ,bo nie mam dostepu do internetu w domu. Oczywiscie telewizja jest,ale nie ma  internetu.W tej chwili jestem w Mc 'Donaldzie ,gdzie jest wifi.Ale w nastepnym  tygodniu mam nadzieje,ze juz bedzie u mnie i napisze kolejny post.

A dlaczego tak sie stalo,bo sprzatalam w domu zwlaszcza za telwizorem,i wokol niego i prawdopodobnie poruszylam ktorys modem,jakies druty itpodobne rzeczy.Mysle, ze lepiej bylo nie sprzatac ( oczywiscie to zart).Czy Wasze pieski tez obecnie tak duzo gubia siersci , bo moj GROszek 
traci jej ostatnio bardzo duzo,ale mysle,ze to przez ten upal.

Oczywiscie ,tez duzo pracuje,w tym miesieacu bede miala 160 godzin, tj.bardzo duzo ,bo mam tylko pol etapu i jest sezon urlopowy,nie ma ludzi do pracy.


Pozdrawiam serdecznie.
                                                      ania i GROszek

Brak komentarzy: