sobota, 1 czerwca 2019

Wakacje GROSZKA

Witajcie KOCHANI,

Dzis chcialam napisac jak GROszek  spedza wolne weekendy.A oto kilka zdjec.Oczywiscie,Groszek b.lubi cieplo i slonce.Kocha lezec w sloncu i wygrzewac sie.Chodzimy  takze na dlugie spacery.

"Leze w sloncu to jest to" mowi GROszek.

"Posadzila mi takze kwiatki,super"- mowi GROszek.



Musze tez,pilnowac czy moja sluzba,czyli ania czuwa nade mna i pilnuje moich potrzeb.





A co u mnie?W wolnym czasie robie na szydelku.Oczywiscie z Golden Cotton firmy Alize,50% bawelny i  50%akrylu.
Szydelko to numer 3,5.
Mam duzo pracy w szkole.W weekend musze sprawdzic zalegle sprawdziany i kartkowke,a takze przejrzec
zeszyty.Musze sie przyznac WAM KOCHANI,,ze jestem zmeczona ,ale juz nie dlugo.Tylko dwa tygodnie
i trzy dni i ........koniec roku szkolnego.Bede miala wakacje.Oczywiscie to zalezy ode mnie ale mam nadzieje,ze miesiac ,
dwa odpoczne od pracy.I wtedy tez bede wiecej pisac o moich robotkach.Na razie trzeba zakonczyc rok szkolny.

Pozdrawiamy serdecznie WSZYSTKICH
ania i GROszek






1 komentarz:

Atelier Marysi pisze...

Nasze pieski też wygrzewają się na słońcu. Dobrze Groszkowi na balkonie . Powodzenia w pracy i miłego weekendu Aniu .