środa, 24 lipca 2019

Kolejna robotka

Witajcie KOCHANI,

Ostatnio duzo czytam. Majac teraz dwa miesiace wakacji czytam rozne ksiazki, polskich pisarzy a takze europejskich.W wolnych chwilach robie tez na drutach.Dzis chcialam pokazac nowa probke swetra.

A oto zdjecia.


Rozpoczelam nowy sweter.Oczywiscie jest z welny. Marzne zima dlatego tylko jest mi cieplo tylko  w welnie
i dlatego ja nosze. Chociaz musze sie przyznac,ze mnie gryzie.Ale wystarczy sie dobrze ubac pod spodem .U mnie bawelniana koszulka.

Welna ma niesamowity kolor i jestem ciekawa jak rozlozy sie   w swetrze.

Tak wyglada w motku od producenta.

Oczywiscie kupilam ja w  sklepie internetowym  KOKONKI. Jest to welna sprowadzona z naszej wschodniej granicy.


Na tym zdjeciu chcialam pokazac robotke z motkiem welny,ciekawe jak bedzie wygladal w calosci.

Zapraszamy ponownie i pozdrawiamy WSZYSTKICH.

ania i GROSZEK 

3 komentarze:

barbaratoja pisze...

Ładna wełenka, też jestem ciekawa jak będzie wyglądała po zrobieniu całości.

Atelier Marysi pisze...

Bardzo lubię cieniowane wełny. Ten zestaw kolorów jest bardzo ładny. Pozdrawiam serdecznie ☺ i głaski dla Groszka 🐶🐶

Alicja pisze...

Zapowiada się piękny sweterek. Pozdrawiam :-).