sobota, 1 czerwca 2013

Dalszy ciag bluzeczki bawelnianej ( zielono - bialej ).

Witam serdecznie,

 Dzis bedzie robotkowo. Napisze o  kolejnej mojej skonczonej robotce. Hurrrrrrrrrrrrra - bardzo sie ciesze, ze juz jest gotowa  bluzeczka zrobiona z Dropsa  Cotton Light. Wczoraj poznym wieczorem, wlasciwie noca  skonczylam ja,  doszywalam jej plise wokol szyi. Wyszla naprawde fajnie. Acha ma takze rekawki.

 Chcialabym ja przedstawic wszystkim ,
i  oto ona.

Na plise wokol szyi nabralam
105 oczek,  ( druty numer 4 ),przerabialam  dwa oczka prawe
 i dwa oczka lewe, w osmym rzedzie zamykalam wszystkie
oczka.





 Bawelne kupilam  w jednym ze sklepow internetowych Wloczkowo.pl. Mam  nadzieje, ze bluzeczka bedzie dobrze sie nosic latem. Oczywiscie bluzka na lato ma pelno azurow, aby bylo lekko i  ladnie.
 A tak wyglada na czlowieku , czyli na mnie. Lubie bawelne dobrze sie ja nosi.
U mnie juz na blogu lato, ciekawe kiedy bedzie dosc  cieplo
w Polsce, zeby nosic tylko bawelniane ubrania. 
I na sam koniec pokaze tylna czesc bluzeczki,
oto ona.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie , zyczac duzo slonca.
Sciskam Was.
ania

Brak komentarzy: