środa, 19 czerwca 2013

Przed podroza. ..........


Witam wszystkich,

Dzis jest dzien przed podroza, nie lubie tych dni , na dzien przed........Bo juz jestem prawie spakowana.....
 ( prawie robi duza roznice)  prawie  gotowa.... ale zawsze cos jest jeszcze do zrobienia,  Dzis ide do apteki  po leki na pare miesiecy i ...chyba juz wszystko.Pokaze jak pieknie urosly mi kwiaty, ktore wysialam, zawsze  kupowalam je  ale tego roku wysialam , groszek pachnacy, aksamitki....
A tutaj sukienka  ktora dostalam od Izabelli ( Izy ) z bloga  Kobieta modna 50 + fashion XL
.


Sukienke pokaze nastepnm razem juz wykonczona ,  bardzo ladnie wyglada jest uszyta z bardzo lekkiego
i zwiewnego materialu, bardzo dobra na dosc cieple lato .Dziekuje Ci Izo.
Jeszcze  przed wykonczeniem.
Tu ponownie kwiatki na balkonie.
I dzis na koniecpokaze zdjecie - zagadke,
jakie to zwierzatka sa na zdjeciu.

Chcialabym wszystkich zyczyc duzo slonca , radosci i milego wypoczynku tego lata,
 a ja zapraszam do mojego bloga , bede pokazywac zdjecia z miejsc gdzie bede przez kilka miesiecy,
oczywiscie beda tez posty robotkowe.

Zapraszam wszystkich i pozdrawiam goraco.
Pozdrawiam.ania


.

2 komentarze:

Unknown pisze...

coz ja jestem pierwsza , dobrze ze bedziesz pisac a nie ze znikniesz z pola widzenia, zycze ci kochanie duuuzo radosci,milych chwil z mezem,i niech Ci swieci sloneczko caly czas....

Dorota pisze...

Będe zagladac Aniu z wielka ciekawoscia. A jeszcze tak przy okazji - czy mogłabys wyłaczyc weryfikacje obrazkowo komentarzy?