wtorek, 18 marca 2014

Juz praaaaaaawie koncze........ ( bezrekawnik )

Witam KOCHANE,

Niestety ostatnio mam duzo pracy, a dzis zeby napisac  dla WAS musialalam  pojsc do Mc ' Donalda bo moj ruter w domu nie chce dzialac i nie moge pracowac w domu.

Ostatnio choc mam duzo pracy , robie czesto w samochodzie w wolnych chwilach i tak powstaje taki smieszny bezrekawnik. Jest zrobiony na drutach numer 4,5 z  wczoczki  Angora Ram rudej i jasnej szarej.
Poncho ktore pokazywalam wczesniej, niestety paczka jeszcze nie doszla z welna i nic sie nie zmienia, na razie czeka. Chcialam pokazac tylko kilka zdjec z ostatniej mojej robotki.

A oto one.


Jeszcze tylko troche do konca, mi brakuje.....


Perelka  spiaca na mojej poduszce,
ponizej pyta mnie -  " Chyba nie przeszkadzam Ci  prawda "
A Ania odpowiada - " oczywiscie ,ze nie..... "

Pozdrawiamy serdecznie.
ania i perelka

3 komentarze:

Unknown pisze...

Świetna kamizelka - piękne kolory.
Perełka śliczna, jak zawsze :-) Idealnie pasuje do twojej poduszki :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Anonimowy pisze...

no w końcu, kilka razy dziennie wchodzę na Twojego bloga i szukam nowych wpisów, pisz częściej :-), pozdrawiam Gosia z e-bazaru
zapraszam, na mojego fb
https://www.facebook.com/pages/Rob%C3%B3tki-Pl/618246661567609?ref=hl

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Fajny ten bezrękawnik. Lubię połaczenie rudego z szarością.
Głaski dla Perełki
Wszelkiej pomyślności dla Ciebie