czwartek, 27 marca 2014

Tworcza ( nie) moc.........

WITAM KOCHANE,

Ostatnio i mnie zlapala tworcza niemoc. Choc moja niemoc jest raczej zwiazana z pisaniem postow.
 W ostatnim tygodniu napisalam dwa posty, choc nie mialam internetu w domu, to skorzystalam z zaprzyjaznionego Mc Donalda ale ten tydzien padlami i choc internet dziala w domu od poniedzialku to dopiero dzis pisze. Wczoraj mialam prawie caly dzien dla siebie i ...... rzucilam sie na Wasze blogi i czytalam tyle ciekwych wiadomosci, tyle ciekawych  rzeczy tworzycie.

Poza tym wczoraj bylam tez w centrum handlowym i ...... udalo mi sie kupic cos dla duzego Misia, ( a Mis jest naprawde duzy bo szukalam cos na XXL) i znalazlam, pokaze zdjecia.

A co umnie na drucie i na szydelku. oj dzieje sie, dzieje.Robiac zdjecia , zauwazylam ,ze wszystko sie dzieje na szydelku, druty na razie odpoczywaja.

Prezenty dla Misia wkrotce ma urodziny ,
prawda ze sa bardzo fajne.



Mojemu koszyczkowi dorobilam kolege,
we dwoch jest lepiej i weselej......


Zaczynam robic nowa bluzeczke na lato,
nazwa wloczki  widoczna na zdjeciu.Oczywiscie robie na szydelku.


Robie takze druga czesc na ozdobna poduszke.



I zrobilam tez juz wieksza czesc poncha, trzeba dorobic kwiaty, pozszywac, lub polaczyc szydelkiem ,
zrobic kolo szyi podkroj i gotowe.....

A na koniec zdjecie Perelki........

Pozdrawiamy serdecznie,
zyczac milego weekendu i lepszej pogody, duzo slonca
ania i perelka

4 komentarze:

Aleksandra Żurek pisze...

Życzenia dla Misia, z pewnością będzie zadowolony z podarków.
Zaintrygowało mnie Twoje ponczo i już czekam na finisz.
Pozdrawiam. Ola.

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Świetna koszula!
Najlepsze życzenia dla Misia.
Głaski dla Perełki
Wszystkiego dobrego

Kasia J. pisze...

Wszystkiego dobrego dla Misia :-) Piękne prezenty mu kupiłaś.
Bardzo jestem ciekawa Twojego poncza, więc jemu kibicuję :-) Kończ jak najszybciej i pokazuj :-)
Pozdrowienia dla perełki.
Pozdrawiam serdecznie.

Azalia pisze...

Witaj
Jesteś przeze mnie "poszukiwana". Proszę odezwij się na maila. Pozdrawiam