niedziela, 27 lipca 2014

Kobiecy gadzet......... rozne, wiele kolorowych kosmetyczek...

Witajcie Kochani,

Ostatnie problemy z komputerem spowodowaly ,ze malo pisze i zagladam na Wasze blogi. Ale mam nadzieje, ze bede tu czesciej.W domu w Lawinio ( dom jest blisko morza) komputer slabo dziala albo  bardzo wolno,  nie mozna  przeczytac duzo ani zaladowac porzadnie zdjec.

Dzis chcialam pokazac co robie dla siebie, dla kolezanek i przyjaciolek, sa to drobne prezenty - kosmetyczki. Moim zdaniem nigdy ich za wiele, zawsze mamy tyle rzeczy , kosmetykow, roznych drobiazgow w torbach,ze dobrze je byloby je uporzadkowac.
A oto one - zdjecia moich malych kosmetyczek, kolorowe kwiatki do powieszeniaz okazji roznych uroczystosci - dekoracje i oczywiscie moja kochana Perelka.

Moje kosmetyczki, doszyje tylko zamki
 i
mam wspaniale prezenty.


Wszystkie kosmetyczki razem, kolejne sa w trakcie robienia......
jest juz ich siedem, bedzie wiecej....



Moja Perelka - czuje sie juz swietnie.


Kolorowe ozdoby w roznych kombinacjach na zdjeciach,
kolorowe kwiaty...





Pozdrawiamy serdecznie
ania, nando i Perelka

1 komentarz:

Unknown pisze...

Kosmetyczki cudne - świetny pomysł na prezenty :-)
Perełka świetnie wygląda - pogłaszcz ją ode mnie :-)
Pozdrawiam serdecznie.