niedziela, 6 lipca 2014

Torba na plaze i na lato.......

Witam Kochani,

Dzis pokaze kilka  zdjec z  ukonczenia  torby z akrylu. Wykonalam ja z   Dory niebieskiej i Arleanu kolor  koralowy. Szydelko to numer 3, 5, technika to polslupki  okolo 90 % torby i slupki. Zrobilam ja do noszenia na ramieniu, bo mam ostatnio problem z lokciem i noszenie rzeczy w  rekach nie jest dla mnie wskazane.
Musze sie przyznac,ze ostatnio mielismy troche klopotow z Perelka i od kilku dni codziennie odwiedzamy
w Lawinio doktora weterynarii, bardzo dobrego.
A oto zdjecia.






Ponizej widoki za oknem.





Pozdrawiamy serdecznie.
ania, nando i Perelka

4 komentarze:

http://mystylemyeveryday.blogspot.com/ pisze...

Ciekawa propozycja, pozdrawiam:)

Unknown pisze...

Rewelacyjna torba :-) Świetne kolory.
Dużo zdrowia życzę Perełce.
Pozdrawiam serdecznie.

Anonimowy pisze...

Kilka dni mnie nie było , wszystkie zaległe posty przeczytałam.Dziękuję za zdjęcia Perełki .:-) Zmartwiłaś mnie ostatnim wpisem o Perełce. Mam nadzieję,że to tylko chwilowa niedyspozycja i wkrótce wszystko będzie dobrze.Torba pojemna i w ładnym kolorze. :-) Dobrego wypoczynku a Perełkę głaszczę i zdrówka jej życzę.Serdecznie pozdrawiam :-) - madzia

Faith pisze...

Thank you for stopping over at my blog and visiting and especially for leaving such a wonderful comment, it was a joy to hear from you and I hope you will visit again and again, we are all bound together by our love of the hook n yarn. Faith