środa, 22 października 2014

Dzis zdjecia - zakonczony pled....

Witam serdecznie,

Chcialam  powitac wszystkich  zagladajacych i podziekowac za odwiedziny. A dzis pokaze zdjecia zakonczonego pledu( ale w polowie ), ,chcialam zeby przykrywal  "gola " czesc sofy ale postanowilam zrobic dalej, tu gdzie ja siedze i psiaki.
A oto zdjecia.
Pled i .... Perelka  na sofie.




Granny squres w zblizeniu .

Zakonczylam pled , nazywam je wachlarzykami.

Moj przystojniak - Groszek .on ma ogonek, Perelka nie ma.

Granny squares  - z lewej strony pledu.

Perelka na sofie i .....wykonczenie pledu.

Groszek - ma biale skarpetki i biale pazurki.

Groszek - kolejny piekny model

Pozdrawiamy wszystkich i zapraszamy ponownie.

Ania, PERELKA i GROSZEK

4 komentarze:

Gwinoic pisze...

Fajny pled a piesek przesłodki :)

Unknown pisze...

Wspaniały pled :-) Doskonale pasuje do Twojej sofy.
Pieski pozują doskonale :-) Wspaniałych masz modeli.
Pozdrawiam serdecznie.

Atelier Marysi pisze...

Szybko się uwinęłaś. Pled pięknie zdobi sofę. Z Groszka to prawdziwy elegant , biały krawat , biale skarpetki i pazurki ho, ho ... no i słodko pozuje.
Pozdrawiam cieplutko.

Teresa Brudzińska pisze...

No podziwiam Twoją pracę u mnie mniej jest pledu ale mam jaskrę i nie zawsze mogę dziergać.
Zapraszam do mnie na bloga, pa pozdrawiam Cie serdecznie
pieski masz fajne.....:)
ja mam krecika, czasem pozuje do zdjęć w moich pracach...:)
pa