piątek, 10 października 2014

Prezent od Karoliny....

Witajcie Kochani,

Dzis chcialam pokazac, prezent jaki dostalam od naszej blogowej kolezanki, Karoliny Szydelko Kiry. Jej Candy bylo juz kilka miesiecy temu ,bo w maju br  i w czerwcu wysylala ona prezenty.  W jej Candy wzielo udzial tylko trzy osoby i Karolina postanowila nagrodzic kazdego.

A dlaczego o tym pisze teraz, nie bylo mnie dlugo w Polsce bo  okolo 3 miesiecy i jej prezent  i  list czekaly na mnie . Otworzylam dopiero we wrzesniu kolo 16 - ego. I postanowilam pokazac wszystkim piekna serwetke, ktora dla mnie wykonala.

A oto ona.
Serwetka od Karoliny.

Jej list.


Oko i glowa Groszka , interesuje sie wszystkim, a glownie jedzeniem.

Osiedle  na Jelonkach - czesc Warszawy, jesien
w pelni.

Pozdrawiamy wszystkich serdecznie.
ania, Perelka i Groszek


2 komentarze:

Unknown pisze...

Gratuluję cudnych prezentów :-) Serwetka śliczna.
Uwielbiam oglądać zdjęcia twoich piesków.
Nowy samochód...? Cieszę się razem z Tobą :-) Mój właśnie zastrajkował i postanowił nie wozić mnie do pracy...
Pozdrawiam serdecznie.

Dorota pisze...

Piękny prezent Aniu :) Na pewno znajdzie gdzies dobre miejsce w Twoim domku