wtorek, 3 lutego 2015

Kolorowe koleczka - kwiatki............ moze serwetka

Koleczka - kwiatki  laczone razem, bedzie prezent dla mojej przyjaciolki.

Witajcie Kochani,

Proces robienia malego koleczka, nastepnie koleczka - kwiatki laczylam razem.
Majac wiecej czasu ostatnio, udalo mi sie przewertowac Wasze blogi. Duzo dowiedzialam sie nowych rzeczy , a niektore artykuly zainspirowaly mnie do nowych pomyslow, rzeczy,produktow.

I tak spotkam  w srodowisku  blogowym, blog o nazwie  Annie' s Place gdzie udalo mi sie wypatrzyc wiele ciekawych pledow, poduszek, podus, kocy do okrycia i wiele innych ciekawych  rzeczy. Autorka  bloga wspaniale tlumaczy i opisuje jak zrobic potrzebne  podusie,        pledy, pokazuje krok po kroku ,ze wspanialymi zdjeciami rozne techniki robienia na szydelku. Jesli ktos  chcialby skorzystac z jej tutoriali to bardzo polecam. 

Zielone koleczko - kwiatek gotowy, skonczony.

Kwiatki - koleczka polaczone, robilam szydelkiem numer 2,5, z etamin Yarn Art.



Oczywiscie asystent Groszek zawsze pomaga w robieniu zdjec.Pozdrawiamy wszystkich serdecznie i zapraszmy ponownie ania, PERELKA i Groszek



3 komentarze:

Kasia J. pisze...

Śliczne kolory :-) Będzie piękna serweta :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Atelier Marysi pisze...

Serwetki fajniutkie . Groszek bardzo fotogeniczny. Pozdrawiam cieplutko.

Alicja pisze...

A wiesz co Aniu..chyba zaczne szydelkowac..powoli..ale jednak..te Twoje koleczka mnie uwiodly.)