środa, 22 kwietnia 2015

Co dziewiarki lubia najbardziej ?

Witajcie Kochani,

Na poczatku chcialabym podziekowac za liczne wizyty na moim blogu obserwatorom i czytelnikom z takich krajow jak Stany Zjednoczone, Francja, Wielka Brytania i oczywiscie czytelnikom z Polski.
A oto jak wyglada pled w kolejnej odslonie.

Dzis chcialam napisac o tym co lubia dziewiarki najbardziej. U mnie jest to oczekiwanie na nowo zakupiona welenke. Ostatnio zamowilam  w sklepie internetowym Fastryga. Oplacilam w niedziele i dzis dotarla do mnie paczka.lubie ten moment kiedy przychodza swieze moteczki, moment oczekiwania na nie,   otwierania paczki i ogladanie, porownywanie, macanie welenek. Dzieki Fastrygo za szybkie dostrczenie zamowienia.

Przepraszam , ale nie odpowiedzialam na pytanie. Dziewiarki lubia  otrzymywac paczki z welenka, z bawelna, z bambusem, z akrylem  etc.

I oto one oczywiscie , jest to Bravo - akryl, nastepnie diane, francuski akryl ,pieken kolory. tym razem zamowilam tez firmy Alize bambus z bawelna , bamboo i cotton.

Pozdrawiamy serdecznie, zapraszamy ponownie.
ania PERELKA i Groszek
P.S. w kolejnch postach napisze troche wiecej , w maju czeka mnie duzo pracy, bede sie przeprowadzac, ( blog ten sam ) i jeszcze wiele ciekawostek.Pozdrawiamy.

5 komentarzy:

halszka pisze...

Pledem już się zachwycałam i nadal się zachwycam.Zakupione wełenki super,piękne kolory.Z niecierpliwością będę czekać na nowe prace.Życzę sprawnej i szybkiej przeprowadzki oraz przesyłam dużo całusków w urocze noski Perełki i Groszka.Jestem ciekawa co na tą przeprowadzkę mówią pieski.

Unknown pisze...

Cudne moteczki :-) Uwielbiam kupować nowe moteczki :-)
Kolorowy pled jest coraz piękniejszy :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Atelier Marysi pisze...

Pled zachwyca coraz bardziej. Nowe bobinki oj jak cieszą. Śliczne kolory wybrałaś. Pozdrawiam !!!!!

BasiaW pisze...

Piękny pled- bardzo wesoły!

Antosia pisze...

Uwielbiam kolory. Pled właśnie wpadł mi w oko, piękny już jest.
Też uwielbiam dostawy włóczek, otworzyć, pomiziać...
Pięknie dziękuję za wizytę u mnie i miłe słowa.