niedziela, 19 kwietnia 2015

Wizyta w sklepie Tatuum

Witajcie  moi Kochani,

Wczoraj pracujac w Srodmiesciu Wwy ,postanowilam odwiedzic  i zwiedzic sklep Tatuum ( rog Zlotej i Brackiej) .Wiele rzeczy nawet calkiem fajnych jest przecenionych, ogladalam ,ogladalam , i szukalam czegos co spodobaloby  sie i pasowalo na te pierwsze dni wiosny.

Musze sie przyznac ,ze rzadko kupuje w sklepach, wole korzystac ze sklepow internetowych a tak wczoraj mnie przyciagnelo do tego sklepu ( pracowalam na ul. Szpitalnej ) i pomyslalam, ze odetchne po zajeciach i tylko obejrze ,co tam wisi na wieszakach.

I oto moje zakupy.

Pierwsza bluzeczka w odcieniu koralowym,
druga nizej  szara.



Czy  podobaja  sie WAM moje zakupy ? mam nadziej, ze tak, polecam teraz jest duzo roznych promocjii.
Pozdrawiamy cieplo.
ania, PERELKA i Groszek

3 komentarze:

halszka pisze...

Świetne bluzeczki.Szczególnie zachwycam się tą koralową.Słoneczka życzę i całuski w noski przesyłam dla Groszka i Perełki.

Unknown pisze...

Śliczne bluzeczki :-) Bardzo udane zakupy.
Pozdrawiam serdecznie.

BasiaW pisze...

Bardzo ładne!