poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Fontana.di.TREVI.

Witajcie.KOCHANI,

W.tym.roku.u.mnie.duzo.zmian.Pisalam.juz.o.tym.wczesniej,ze.w.ostatniej.szkole.przeszlam.
mobbing.Dyrektor.szkoly.chodzila.na.moje.lekcje.trzy,cztery.razy.w.tygodniu,dzien.w.dzien.i.
probowala.mnie.uczyc,jak.mam.uczyc.mlodziez.i.dzieci.jezyka.angielskiego.Postanowilam.
zmienic.branze.inie.chodze.juz.do.szkoly.Zmienilam.branze,ale.o.tym.napisze.przy.innej.okazji.

Dzis.chcialam.pokazac.zdjecia.z.Rzymu.
.I.oto.one.


Droga.do.Fontanny.di.TREVI.Slynna,bo.wystapila.w.filmie"DOLCE.VITA"


Tutaj.zawsze.pelno.ludzi.

Figury,postaci.z.fontanny.di.TREVI.










Pracownicy.czyscili.fontanne,oczywiscie.kazdy.bedac.tutaj.wrzuca.pieniadze,.kiedys.trzeba.ja.tez.uporzadkowac.
i.wlasnie.to.widzimy.na.zdjeciu.


Tutaj.juz.pomnik.Victora.EmanuelaII,krola.WLOCH.
Za.tym.pomnikiem.jest.FORO.ROMANO.

Pozdrawiamy.wszystkich.i.
zapraszmy.ponownie.
ania.i.GROszek

2 komentarze:

Nieprujsietak pisze...

Śliczne zdjęcia, nigdy tam nie bylam.Życzę powodzenia w nowej pracy.Pozdrawiam serdecznie.

Atelier Marysi pisze...

Przypomniał mi się mój pobyt w Italii. Piękne zdjęcia i mam nadzieję , że dobrze spędziłaś tam czas. Pozdrawiam serdecznie.