czwartek, 31 sierpnia 2017

Taki.sobie.krotki.post.....

Witajcie.KOCHANI,

Dzis.chcialam.napisac,dlaczego.mnie.tu.nie.ma.i.co.robie.jak.mnie.tu.nie.ma.Oczywiscie.dzieragam.
na.drutach.w.wolnych.chwilach.

Tutaj.ponizej.mamy.odpowiedz.Obecenie.jak.wszyscy.wiemy.jest.olbrzymia,trudna,ciezka.nowa.zmiana.w.szkolnictwie.Czesc.nauczycieli.nie.bedzie.miec.pracy,i.nie.wiadomo.co.ze.soba.zrobic.I.tu.jest.moja.odpowiedz.Nie.chcialam.juz.startowac.w."castingach"-ubiegac.sie.o.miejsce.pracy.w.szkole.jako.nauczyciel.i.poszlam......no.gdzie.na.stacje.benzynowa.To.
co.widzimy.ponizej,to.moje.miejsce.pracy.Nie.napisze.dokladnie.gdzie.pracuje,ale.na.jednej.ze.stacji.benzynowych.w.Warszawie,bardzo.blisko.mnie(dokladnie.dwa.przystanki.tramwajem).

 Jestem.zwyklym.pracownikiem.stacji,czyli.sprzedawca.Nauczono.mnie.obslugi.kasy.fiskalnej.i.
wielu.innych.ciekawych.rzeczy.Oczywiscie.bede.pomagac.dzieciom.i.mlodziezy.w.lekcjach,ale.juz.
nie.w.szkole.

To.moze.na.dzis.koniec.z.tymi.rewelacjami.pozdrawiamy.WAS.serdecznie,zapraszamy.ponownie
ania.i.GROszek

3 komentarze:

Atelier Marysi pisze...

Może to będzie dobra zmiana ? Ja Aniu przepracowałam 18 lat w szkole jako matematyk , potem ją rzuciłam i jestem teraz szczęśliwa. Lekcję daję tylko prywatnie , a od kiedy matematyka wróciła na matury chętnych nie brakuje. Pozdrawiam i powodzenia życzę w nowym miejscu pracy.

barbaratoja pisze...

Powodzenia Aniu !

halszka pisze...

Pozdrawiam i zadowolenia życzę.Głaski dla Groszka.