środa, 11 listopada 2015

Drobne listopadowe robotki...

Witajcie KOCHANI,

Serdecznie dziekuje za odwiedziny i liczne komentarze pod ostatnimi postami. Niestety ostatnio mam malo czasu, zajec roznych sporo , sprawdzianow, kartkowek i oczywiscie pracy w domku.

Najchetniej jednak bym stale robila jakies male drobne robotki na szydelku, oczywiscie tez czasem robie cos na drutach.

A ostatnio robie takie rozne drobiazgi.chce wyrabiac rozne wloczki welenki itp dlatego z bardzo cienkiej wloczki robie kolejna chuste, moze nie bedzie jakas olbrzymia ale chcialabym zrobic chuste bardzo kolorowa. I tak uzylam , kolor bialy, zolty, lososiowy i oczywiscie jasna zielen.
Chusta z bliska.

Chcialabym tez  wykorzystac wloczke bambusowa.

Groszek przy  tej pogodzie  kocha spac na sofie.

Perelka oczywiscie na swojej podusi.


Pozdrawiamy wszystkich serdecznie i zapraszamy ponownie.
Przesylamy duzo milosci, buziakow i usciskow wszystkim
sympatom bloga i zagladaczom/
ania,PERELKA i Groszek



5 komentarzy:

Graszka pisze...

Bardzo fajnie wyglada.Swietnie dobralas kolory.U mnie tylko roòtek zaczetych,a nie mam sily ich pokonczyc.Chec do robienia odbiera mi bòl w nodze,jak tylko troche mi odchodzi to lapie za szydelko albo druty i staram sie nadrobic.Serdwcznie pozdrawiam.

Singielka pisze...

Ja szydełka się dopiero uczę, ale mam nadzieję, że w końcu mi się uda. Twoje prace są świetne, podoba mi się ta twoja chusta, świetnie dobrane kolory.

Pozdrawiam

Singielka

halszka pisze...

Bardzo dobry sposób na wyrabianie resztek włóczki.Chusta śliczna w pięknych kolorach.Pozdrawiam cieplutko.Dla Groszka i Perełki Całuski w noski.

Unknown pisze...

Piękną będziesz miała chustę :-) Cudne kolory.
Psiaki wyglądają wspaniale :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Atelier Marysi pisze...

Chusta ma piękne wiosenne kolory. Dobry pomysł na zużycie resztek. Uściski i miłego weekendu . Kiedyś z resztek zrobiłam dla naszego pieska płaszczyk na zimowe spacery.