środa, 25 listopada 2015

Witajcie serdecznie,

Witajcie Kochani,

Dzis krotki post ,co robilam od niedzieli na drutach. Nie moglam sobie odmowic i zrobilam czapeczke dla dziewiarki, czyli owieczki wskoczyly na moja czapke. Tak, tak to prawda .Przeczytalam  post i widzialam czapke z owieczkami u  Amanita Land  i postanowilam zrobic sobie podobna. Moja jest bardzo ciepla , gdyz wykorzystalam wloczke islandzka Lettilopi. Jest swietna i jaka ciepla.
A oto moja czapka i owieczki.Wloczka Lettilopi,- kolory to ecru, fiolet ,,bordowa,
 nastepnie podwojna nitka moher RAM, niebieska.


A teraz co u mojej PERELKI. Od ubieglego czwartku  miala codzienie zastrzyki,antybiotyk i lek przeciw zapalny. Po 5 - ciu dniach zastrzykow tj. wczoraj odbylo sie badanie krwi.Biedna Perelka na czczo , glodna i  niestety bardzo niezadowolona.
Dzis znamy juz wyniki, nie sa dobre , proby watrobowe nie sa dobre i operacja nie moze sie odbyc ( miala byc jutro ), aby usunac martwy zab ktory powoduje stan zapalny. Jutro jedziemy do doktora na kolejny zastrzyk aby zregenerowac watrobe i tak raz na tydzien.. Zobaczymy jak to wszystko bedzie. Prosze trzymajcie za nia kciuki i prosze pomyslcie o niej cieplo.

Perelka i Groszek, juz teraz wyglada dobrze, byla bardzo opuchnieta.
Pozdrawiamy wszystkich serdecznie i dziekuje WAM za zyczenia dla PERELKI, jestescie KOCHANI.
Zapraszamy ponownie.
ania,PERELKA i Groszek

7 komentarzy:

Giga pisze...

Perełko trzymaj się, wszystko będzie dobrze !

halszka pisze...

Świetna czapka.Bardzo mocno trzymam kciuki za Perełkę oby jak najprędzej poczuła się lepiej.Pozdrawiam serdecznie.Mocno Aniu przytul Perełkę oraz Groszka.

zdzisia10 pisze...

Aniu prosze o maila.

Atelier Marysi pisze...

Bardzo ładna czapka , owieczki są super. Zima już tuż , tuż. Pozdrawiam ciepło.

Teiwaz pisze...

Aniu, trzymam kciuki za Perełkę i za Ciebie.
Czapka super, ja bym nosiła bez wywijanego ściągacza:))
Buziaki posyłam, u nas też zimno;)
K.

Singielka pisze...

Trzymam kciuki za Perełkę. A czapka super, sama bym taką założyła bo tu ostatnio chłodem powiało.

Unknown pisze...

Wspaniała czapka :-) Idealna dla dziewiarki. Szkoda, że przeraża mnie żakard, bo sama z przyjemnością bym podobną nosiła.
Dużo zdrowia życzę twojej Perełce. Wszystko będzie dobrze - zobaczysz.
Pozdrawiam serdecznie.