wtorek, 10 października 2017

Moja.praca....stacja.benzynowa

Witajcie.KOCHANI,

Dzis.chcialam.napisac.kilka.zdan.o.mojej.pracy.na.stacji.benzynowej.Po.dwoch.miesiacach.pracy.
mam.juz.male.doswiadczenie.i.przezylam.wiele.ciekawych.przygod,zdarzen,czasem.nawet.
smiesznych.Lubie.pracowac,z,ludzmi,i.dlatego.moja.praca.jest.pod.tym.wzgledem.bardzo.ciekawa.
Kazdy.klient.jest.inny.i.ma.inne.potrzeby,nie.tylko.chcialby.zaplacic.za.benzyne,ale.np.zjesc.hot.doga,czy.tez.potrzebuje.troszke.porozmawiac,podczas.picia.smacznej.kawy.

Jak.wszyscy.wiedza.stacje.benzynowe.sa.otwarte.24.y.godziny.na.dobe,dlatego.mamy.zmiany.po.
8.godzin.Pierwsza,zmiana.rozpoczyna.sie.wczesnie.rano.od.6.00.do.14.00.Duzo.osob.spieszy.sie.do.
pracy,potrzebuje.kupic.smaczne.zdrowe.kanapki,ktore.sa.przygotowane.przez,nas.troche.wczesniej.

Klienci.tez.chca.sie.napic.kawy,latte,bialej.czarnej,czy.tez.cappuccino.czasem.robia.takze.drobne.
zakupy,jakies.batoniki,slodycze.wody,soki.i.oczywiscie.papierosy.Dlaczego.pisze.oczywiscie.papierosy,bo.nigdy.nie.palilam.i.nie.znam.sie.na.papierosach,ale.by.byc.dobrym.pracownikem.
ucze,sie.je.rozpoznawac.

Musze.sie.przyznac,ze.praca.jest.ciekawa,kazdego.dnia.inna.Na.pocztku,jeszcze.przed.przyjeciem.mnie.do.pracy,obawialam.sie.czy.beda.mnie.chcieli.w.koncu.mam.50+,czy.podolam.czy.wytrzymam.8.
godzin,na.nogach(nie.chcialam.pracowac.w.biurze,siedziec.i.pracowac.z.roznymi.papierami).
Przyznam.sie.WAM,ze.daje.rade.i.ciesze.sie,ze.podjelam.decyzje.o.pracy.na.stacji.









Musze.sie.przyznac,ze.najbardziej.lubie.robic.hotdogi,kawe,Duzo.sie.juz.nauczylam,lubie.tez.wypiekac.rogaliki,czekoladowe,maslane,malinowe,mamy.do.tego.specjalne.piece.

Pracuje.bardzo.czesto.na.porannej.zmianie,czasami.ale.rzadziej.pracuje.na.noce.Opisze.tez.jak.pracujemy.w.czasie.nocy.,ale.o.tym.bedzi.juz.w.nastepnym.poscie.


Pozdrawiamy.cieplo.WSZYSTKICH.i.zapraszamy.
ponownie.
ania.i.GROszek

2 komentarze:

halszka pisze...

Cieszę się Aniu ,że jesteś zadowolona z pracy.Serdecznie pozdrawiam ,dla Groszka dużo głasków przesyłam.Trochę choruję więc mało mnie w necie.

Atelier Marysi pisze...

Aniu taka praca w ruchu i z ludźmi jest o wiele lepsza niż biurowa. Ja w biurze to chyba oszalałabym. Trzymaj się ciepło , pozdrawiam.