sobota, 7 października 2017

Nowe.skarpetki-krotki.post....

Witajcie.KOCHANI,

Dzis.krotki.post.Ostatnio.pokazywalam.WAM.ksiazke,bo.szukam.inspiracji.na.zrobienie.nowych.
rzeczy.W.poprzednim.miesiacu.bardzo.duzo.pracowalam.W.jednym.tygodniu.pracowalam.trzy.noce.
pod.rzad.Musze.sie.przyznac,ze.bylo.mi.ciezko,ale.dalam.rade.i.jestem.z.siebie.bardzo.dumna.O.
mojej.pracy.na.stacji.napisze.w.innym.poscie,nie.dzis.

Chcialam.pokazac.Wam,co.zaczelam.robic.na.szydelku.ostatnio,tzn.wczoraj.Oczywiscie.szydelko.to
numer.3,5,a.welna.to.FABEL.firmy.DROPS,ktore.kupilam.wczesniej.i.zalegaja.na.polkach.

A.oto.zdjecia.

Poczatek.skarpetki.szydlkowej.i.moje.ulubione.szydelko.3,5.
Na.razie.jest.niewiele,ale.mam.nadzieje,ze.w.polowie.tygodnia.pokaze.WAM.juz.gotowe.skarpetki.

 Ponizej.moja.ulubiona.wloczka.skarpetkowa.firmyDROPS-FABEL,zielono-zolto-bialo-brazowa.Takie.wspaniale.lesne.kolory,beda.swietnie.wygladac.na.nogach.

Zapraszamy.WSZYSTKICH.serdecznie.ponownie.i.pozdrawiamy.
GROszek.i.ania


2 komentarze:

barbaratoja pisze...

Kupiłam sobie kiedyś cieniutką książeczkę o szydełkowych skarpetkach. Jest tam kilka ślicznych wzorów. Jeszcze nic nie wypróbowałam, robię skarpetki na drutach.
Ciekawa jestem twoich skarpet.
pozdrawiam

Atelier Marysi pisze...

Jak wiele zależy od włóczki . Skarpetki wyglądają już fajnie. Pozdrawiam Aniu , trzymaj się dasz radę. Buziaki.