poniedziałek, 30 października 2017

Nowa.pasja.....

Witajcie.KOCHANI,

Dziekuje.za.ostatnie.liczne.odwiedziny.i.komentarze.Musze.sie.przyznac,ze.ostatnio.mialam.klopoty.
z.natchnieniem,nie.mialam.ochoty.na.tworzenie,ani.na.drutach,ani.na.szydelku.Czasem.tak.bywa,
moze.to.bylo.zwiazne.z.duza.iloscia.pracy,a.moze.z.pora.roku.

Szukalam.w.internecie.nowych.rzeczy.przegladalam.tez.WASZE.blogi.i.znalazlam.Nie.wiem.czy.to.u.mnie.zagosci.na.dluzej,czy.tylko.skonczy.sie.na.jednej.pracy.Jest.to.......HAFT.KORALIKOWY.
Wczesniej.juz.ogladalam.rozne.piekne.prac.sutaszowe,ale.wiem,ze.to.nie.moja.bajka.To.znaczy.sa.swietne,ale.nie.pociaga.mnie.ich.robienie.I.gdy.zobaczylam.film.o.tworzeniu..haftu.koralikowego,powiem.WAM,ze.to.byla.milosc.od.pierwszego.wejrzenia.(kurs.autorstwa.Justyny.Kakol-tutorial.haft.koralikowy).Wiedzialam,ze.chce.to.zrobic.i.miec.taki.piekny.kabaszon.obszyty.kolorowymi.koralikami.Szczerze.mowiac,ja.nie.lubie.szyc,ale.ten.haft.jest.niezwykly.I.te.cudowne.kolorowe
.koraliki.TOHO,FIRE.POLISH,koraliki.superduo,i.oczywiscie.wspaniale.kabaszony.

I.oto.jest,moj.pierszy.wisior.


Mam.nadzieje,zepodoba.WAM.sie.moja.pierwsza.praca.




Mam.jeszcze.problem,ze.sciegiem.nazwe.go."murkowym",tzn.obszycie.kabaszona.murkiem,ale.mam.nadzieje,ze.
przy.obszywaniu.kolejnego.kamienia.bedzie.lepiej.

Ponizej.zdjecia.z.poszczegolnych.etapow.pracy.Obszywanie.koralikami.TOHO.i.Fire.Polish.


Tu.kabaszon.obszyty.koralikamiTOHO.i.Fire.Polish.

Ponizej.zamowiona.paczka,gdy.tylko.rozpakowalam.ja.szybko.zabralam.sie.do.pracy.tak.
bylam.ciekawa.efektow.swojej.pracy.









Pozdrawiamy.Wszystkich.serdecznie.
i.zapraszamy.ponownie.na.kolejne.ciekawe.posty.
ania.i.GROszek

2 komentarze:

barbaratoja pisze...

Powodzenia w nabieraniu umiejętności i wprawy.

Atelier Marysi pisze...

Bardzo ładny jak na pierwszy raz. Trening czyni mistrza , a więc Aniu działaj dalej. Powodzenia , pozdrawiam cieplutko.