wtorek, 7 maja 2013

Kolejny dzien ( urodziny )

Witam,


A dzis sa moje urodziny, pierwszy byl Nandinko, nastepnie moi przyjaciele dzwonili do mnie i skladali mi zyczenia.  Moi uczniowie tez pamietali o tym, skladali   mi zyczenia, niektorzy choc mali  ( 120 cm) sciskali mnie mocno .Nie bede pisac ktore sa   to  urodziny, ale mysle, ze to nie jest wazne. Kolejny rok,   mam nadzieje, ze bedzie jeszcze fajniej i weselej.

Jutro kolejny  dzien, mam nadzieje, ze bedzie sloneczny dzien i naucze sie jak zamieszczac zdjecia na moim blogu.

Pozdrawiam wszystkich, dziekuje tez wszystkim blogerkom, ktorych blogi mnie inspiruja i ucza nowych rzeczy.

DOBREJ NOCY, zycze
                ania


1 komentarz:

Dorota pisze...

Witaj Aniu :) Ale się cieszę, że udało Ci się załozyc bloga :)) Gratuluje z całego serca i zyczę wiele radosci z jego prowadzenia. Witaj bloggerko w blogowym swiecie :) Dorota