czwartek, 9 maja 2013

Moja bawelniana bluzeczka z Cottone Light

Witam,

Dzis bedzie robotkowo,moja bawelniana bluzeczka z Dropsa   Cotton Light nr 11 - kolor zielony, na samej gorze dodalam tez Cotton z Dropsa kolor bialy, po to aby troche rozjasnil ja. Wloczka bawelniana jest bardzo mila ale niestety nie jest wydajna w motku tylko 105 m ( motek 50 g ), zuzylam okolo 5 motkow koloru zielonego i 1 motek bialego koloru. ( bez rekawkow )

Oczywiscie musze dorobic plise kolo szyi  a nastepnie rekawki. Na bluzeczke nabralam  84 oczka, sciagacz podwojny ( dwa prawe oczka, dwa lewe oczka ) robilam na mniejszych drutach 3, 5 cala reszte to    druty nr 4.

Wzor ktory jest na bluzce pochodzi z mojej starej ksiazki dziewiarskiej - " Dziewiarstwo reczne "
autorka to Helena Dutkiewicz rok 1956 ( ta ksiazka nalezala do mojej Mamy, jest dosc stara ale sa tam dosc ciekawe rzeczy, wskazowki i pomysly na ubrania ).

Chcialam dodac ,ze  w poprzednim poscie umiescilam zdjecie plazy w BARI  - Wlochy, plaza jest mala zostala zrobiona przez mieszkancow ,nawieziono piasek gdyz wybrzeze morza jest skaliste . W dali widac budynki, kosciol starej czesci Bari. Na plazy mozna znalezc czasem male muszle ( moja kolekcja innym razem ).

A teraz chcialam pokazac moja bluzeczke, jeszcze nie skonczona ale juz widac jaka bedzie.
Oto moja nowa bluzeczka na tegoroczne lato,
oczywiscie musze jeszcze ja dokonczyc.
Pozdrawiam  serdecznie , zyczac milego dnia,
ania

Brak komentarzy: