piątek, 17 maja 2013

Powrot do przeszlosci

Witam serdecznie!

Na poczatku  chcialabym napisac kiedy zaczelam robic  szydelkiem i na drutach. Byl to w czasach mojej wczesnej mlodosci,. W szkole podstawowej  mialam  przedmiot zajecia praktyczno - techniczne gdzie nauczylam sie robic na drutach i szydelkiem. Moje   pierwsze  prace na drutach byly niezbyt udane ale bylam nastolatka i dopiero sie uczylam.

Kolejny etap mego robienia na drutach to studia gdzie robilam sobie swetry i sweterki, bo w sklepach nie bylo nic ciekawego.
Po studiach tez robilam i  pamietam jak zrobilam swoja pierwsza chuste, nie bylo na nie takiej mody jak obecnie ale tez istnialy.
I oto moja pierwsza chusta zrobina na drutach,byla to wloczka  z
dodatkiem  moheru i welny. Chusta ma okolo 20 lat i jest w dobrym stanie, kolory sa zywsze niz  na zdjeciu, kolor lekki rozowy.

Jest bardzo ciepla i  miekka.Robilam ja z jakies  gazetki Diany.
To wlasnie moja pierwsza chusta, wtedy wzory azurowe byly bardzo modne.
Chcialabym pokazac tez jedna z moich czapek ktora zrobilam kilkanascie lat tem tez z dodatkiem moheru, czapka jest azurowa , nie robilam jej na zime a tylko na wczesna wiosne lub jesien.troche dla ozdoby, njie jest bardzo ciepla.Zrobilam ja  sciagacz - sciegiem francuskim, nastepnie na prawych oczkach sa azury ( tak mysle, ze zawsze fascynowaly mnie wzory azurowe,sa piekne ).
A oto i moja czapka.
Czapka na tym zdjeciu jest trzymana  w rekach,
moze innym razem bedzie pokazana na czlowieku - na mnie.
Przez ostatnie kilkanascie lat mialam przerwe w robieniu na drutach, ( nawet dosc dluga) ale przegladajac Wasze blogi i ponownie postanowilam ,ze bede robic na drutach i na szydelku.Przerwa wynikala ,z t ,ze ego mialam problemy zdrowotne ( kregoslup ) i ..... drugi powod to , ze .mozna bylo kupic wiele ciekawych rzeczy w sklepach.teraz mam nadzieje, ze bede robila  bez przerwy ,jeszcze przez wiele lat.
I na sam koniec chcialam  pokazac mojego najwiekszego przyjaciela ( z wyjatkiem  calej Rodziny )     i
oto ona - moja sunia   _ Perelka.

Prawda , ze jest piekna , ale jej prawie komplementy.
Na tym dzis koncze , zyczac wszystkim milego weekendu i duzo slonca.

Pozdrawiam cieplo i do szybkiego  spotkania  na blogu.
               ania

Brak komentarzy: