wtorek, 17 grudnia 2013

Dzis troche robotkowo, troche wspomnien i moja chusta.......

Witam serdecznie,




Po lewej stronie biala sniezynka, po srodku piekny  obrazek na Swieta
Bozegonarodzenia, piekne dzwoneczki.
Dzis chcialabym podziekowac Ani z "  Rekodzielo wyczarowane z nici i szmatek "   ktora robi bardzo ladne rzeczy za prezent dla mnie. Dostalam piekna recznie zrobiona gwiazdke - sniezynke a takze maly obrazek. Dziekuje serdecznie, bardzo ladny prezent na zblizajace sie Swieta.

Ostatnio robilam porzadki, jak wiadomo kazda z nas to robi przed Swietami,mycie okien, zmienianie zaslon, ogolne
porzadki, ukladalam tez zdjecia i chcialam pokazac moje pierwsze Swieta Bozego Narodzenia
Ale mialam ubranko, ostatni " krzyk mody". 

Te dwa pierwsze zdjecia pokazuja mnie kiedy mialam okolo 8 miesiecy,  w tle widac choinke
z bombkami. Choinka prawdziwa z cudownym zapachem swiezego drzewka iglastego.


Na tym zdjeciu mam kilka latek, niestety nie pamietam  cztery czy piec lat , w tle choinka z bombkami.

Tutaj chuste ktora robilam w ostatnia niedziele na szybko aby miec cos zoltego, brakuje mi slonca. Niestety musialam pruc czesc chusty, nie starczylo mi tego zoltego akrylu.....

Na szczescie mialam taki lekko brazowy - miodowy kolorek i dodalam, zrobilam tez" wachlarzyki " tzn takie ozdobne zakonczenie  chusty. Tak bardziej mi sie chusta  podoba.   A jak Wam ...?
Zapraszam ponownie i pozdrawiam serdecznie.
ania i jej kochana psinka perelka

Brak komentarzy: