wtorek, 3 grudnia 2013

WYNIKI CANDY

Witam moje KOCHANE,

Dzis chcialam podac wyniki CANDY w Przygodach z Drutami.  Pokaze tez kilka zdjec z losowania zwyciezcy . Na poczatku zrobilam  karteczki z numerami i imionami osob bioracych w  rozdawajce, nie bylo nas duzo ale ciesze sie ,ze kilka osob bylo zainteresowanych produktami ktore tworze.

Wczesniej przez ponad dwa lata robilam bardzo duzo bizuterii z kamieni naturalnch takich  jak koral czerwony i bialy, tygrysie oko, ametysty, agaty szare, biale, ametystowe, obsydian sniezny, karneol, perly i wiele, wiele innych ciekawych projektow takich jak naszyjniki, kolczyki, bransoletki, wisiorki.

Po zrobieniu karteczek  , sprawdzilam maszyne losujaca -koszyczek, zostaly wlozone karteczki i maszyna zaczela dzialac. Po zatrzymaniu maszyny wyciagnelam karteczke i...........

zwyciezca CANDY    zostala
...................





Barbaratoja.




Zwyciezca CANDY zostala Barbaratoja,

Wylosowalam tez drugi raz i nagrode pocieszenia otrzymuje Iza.

Skarby   na CANDY, prezent dla Barbary.
Serdecznie dziekuje wszystkim bioracych udzial w losowaniu  tych skarbow,
prosze dwie Panie o podanie mi swoich maili. 

W losowaniu tez uczestniczylam sedzia Perelka, ale niestety jury bylo  baaaaaaaaaaaardzo spiace.

To  wszystko na dzis.
 Serdecznie pozdrawiamy  ania i perelka

3 komentarze:

barbaratoja pisze...

Bardzo się cieszę.
Jeszcze nie zrobiłam w tym roku gwiazdeczek,a te z zeszłego rozdane zostały jeszcze w grudniu rok temu!
Już biegnę na pocztę by podać adres ;-)
Gratuluję Izie.
Inne osoby niech zazdroszczą, ale kto się nie zapisuje ten nie wygrywa!!!!!!!!!!!!

nie każ udowadniać,że nie jestem automatem, te głupiutkie zbitki wyrazów powodują,ze sporo osób nie chce wpisywać komentarzy.

Anko pisze...

Dziękuję za miłą zabawę, choć szczęście mnie ominęło w losowaniu. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

kazia pisze...

Gratuluję Basi. Ciesze się z mojej pocieszenia , to moja pierwsza wygrana. Nie pierwsza, druga, bo pierwsza to złapałam licznik ale to nie to samo bo tu losy:) Dziękuję za zabawę miłą i pozdrawiam:)