niedziela, 15 grudnia 2013

Przed Swietami... cos nowego.....cos starego.... ale nie niebieskiego

Witam serdecznie,


Wczoraj wracajac z Janek przez Michalowice do Warszawy, patrzylam na pola, szare, brudne, drzewa bez lisci ,niebo pochmurne,bez slonca i zrobilo mi sie smutno. Otaczajace nas  otoczenie, dzisiejsza pogoda przygnebia, brakuje mi slonca.

I wczoraj postanowilam zrobic cos szybko na drutach lub na szydelku,na szczescie mam rozne wloczki
miedzy innymi zolty akryl o wesolej nazwie " Kotek" . A oto zdjecia co z niego wyszlo. I to jest wlasnie cos nowego.
Akryl 100 % Arelan, kolor zolty, szydelko numer 3,5.


Chustaskonczona ale  moze jeszcze dorobie " wachlarzyki " ale
musze czekac na przesylke, skonczylam zolta wloczke marki " Kotek", firmy Arelan.


A to moja kochana psina,  Perelka
co robia pieski przy takiej pogodzie,nie nudza sie a tylko spia.


Pokazuje tez wczesniejsza robotke sweter z welny firmy Arelan " Czterdziestka ", to cos starego, cos co zaczelam
 tydzien temu . Na razie zrobilam dwa przody ,zszylam je z tylna czescia, musze jeszcze zrobic rekawy
i sweter rozpinany gotowy. Acha ,  musze jeszcze kupic guziki, zrobilam juz dziurki ale potrzebuje fajnych guzikow.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie.
ania i perelka

1 komentarz:

jestemsliczna@ pisze...

w jeden wieczór to zrobiłaś?? musisz zasuwać jak mały samochodzik :) śliczna ta chusta, choć kolor nie mój. wesołych świąt!!