wtorek, 20 maja 2014

Jak zrobic krotkie rekawy... do letniej bluzeczki

Witajcie KOCHANI,

Dzis chcialam napisac jak mozna zrobic krotke rekawy do bluzeczki. W moim przypadku zaczelam  - nabierajac na drut numer 4    -   45 oczek, nastepnie przerobilam sciagaczem podwojnym - dwa oczka lewe  i dwa oczka prawe.W kolejnych rzedach nad prawymi  -  prawe oczka, nad lewymi  - lewe. Przerobilam sciagaczem podwojnym  14 rzedow, nastepnie robilam oczka prawe, az do wyrabiania wzoru.

 Rekaw musi byc u gory wiekszy,  wlasciwie szerszy dlatego dodawalam co 8 rzedow po jednym oczku z prawej strony rekawa i po jednym oczku z lewej.Kiedy mialam juz na drutach 57 oczek, zaczelam formowac " glowke rekawa", dobrze uformowana glowka jest bardzo wazna, potem rekaw ladnie wyglada w bluzeczce.

I tak na poczatku zamknelam 6 oczek po prawej stronie  rekawa i 6 oczek po lewej, kolejno bede opisywac jedna strone ,pozniej po przerobieniu zamykam 3 oczka, nastepnie przez 7 rzedow po 1 oczku z kazdej strony , zostalo mi na drutach 25 oczek, kolejno zamykam po 5 oczek z kazdej strony, nastepnie 4 oczka , w  ostatnim rzedzie  mam 7 oczek - zamykam 4 i 3 oczka z kazdej strony.

I to juz wszystko ,mamy zrobiony rekaw, musze sie przyznac ,ze podkroj w bluzce ( czesc przednia i tylnia ) pod rekaw u mnie nie jest duzy - jest to 5 lub 7 oczek.




Rekaw z bliska.

Bluzeczka w calosci.

Pozdrawiam serdecznie
i zapraszam ponownie

4 komentarze:

Unknown pisze...

Nigdy w ten sposób nie robiłam rękawów. Przeraża mnie to... Tym bardziej Ciebie podziwiam.
Bluzeczka wygląda cudownie.
Pozdrawiam serdecznie.

Unknown pisze...

Witam :)
Proszę o kontakt w związku z moim Candy. Mam dla Ciebie upominek, więcej szczegółów na blogu.
Pozdrawiam Kira:)

PS Dziargasz cudowne rzeczy :)

Ursa pisze...

Ładna praca, ładnie przedstawiłaś sposób na rękawki. Pozdrawiam :)

http://mystylemyeveryday.blogspot.com/ pisze...

Jest piękna, ale dla mnie to za trudne;)