niedziela, 11 maja 2014

Kolejna chusta.........zrobiona w kwietniu

Witam KOCHANE,

Dzis chcialam pokazac kilka zdjec mojej ostatniej chusty, zaczelam ja w kwietniu .... i nie pokazalam jej do tej pory. Zrobilam ja z Angory RAM, 4 kolory - fiolet,ecru, jasny szary i niebieski -  jasny  fiolet, uzylam szydelka numer 3,5.

A oto zdjecia nowej chusty.


Chusta z Angory RAM.


A tak spia niektore " krolewny" moja Perelka spi...... a ja robie zolta bluzeczke mala probka.......

Perelka czasem tez kontroluje jak wyglada chuste......
oprocz spania na sofie

Zapraszam tez na CANDY
wszystkich zagladajacych na blog..............
do 25 maja 2014 r.



Zapraszamy ponownie i pozdrawiamy cieplo
wszystkich
ania i perelka

3 komentarze:

Unknown pisze...

Piękna chusta :-) Cudowne kolory.
Twoja Perełka to ma z Tobą bardzo dobrze - to prawdziwa królewna. Pomiziaj ją za uszkiem ode mnie :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Anonimowy pisze...

Bardzo ładna chusta,sporych rozmiarów i w ładnej tonacji.:-)
Ach!... jaka ta Perełka urocza.Odpoczywa na poduszeczce ,pod mięciutkim kocykiem a wszystko miłe, przyjazne i piękne bo zrobione własnymi rączkami swojej Pani.;-)
Pozdrawiam -madzia

Zdolność-tworzenia pisze...

No to już widzę, że jest dla kogo robić te cudeńka. Moje cudo właśnie się zadekowało się w swojej filcowej jamie i pochrapuje.
Odnośnie rafii. Kupuję ją w kieleckiej sieci sklepów pasmanteryjnych "Pająk". Jest jeden problem, te taśmy są za grube i trzeba je przeciąć wzdłuż na pół, a to zajmuje trochę czasu. Drugi mankament te kapelusze po dwóch latach wiotczeją i mimo ich utwardzania w poverpolu też nie trzymają formy.