czwartek, 29 maja 2014

BOLERKO - cos nowego

Witam Kochani,

Bolerko  na mnie,
trudno jest mi zrobic zdjecia sobie samej.
Dzis chcialam pokazac nowa rzecza,  jest  to bolerko. Pogoda   niestety w tym roku w Polsce jest bardzo kaprysna. Ostatnio w Wwie  jest pochmurno, czesto pada moze nastepny tydzien bedzie  pelen slonca i cieplejszy.

Ostatnio przegladalam wzory Dropsa i zafascynowaly mnie bolerka. Jest tam  sporo ciekawych wzorow ktore ladnie wygladaja. Jesli macie ochote i szukacie ciekawego wzoru radze tam zajrzec.

A teraz zdjecia.
Tak wyglada w calosci po  zrobieniu.
Robilam na drutach numer 4, wloczka  to akryl 100% Dora Madame Tricote,
kolor niebieski i granatowy.  Robilam podwojnym ryzem i sciegiem francuskim.

Nastepnie zlozylam calosc na pol, nastepnie zszylam czesci  ze soba.
Podobaja  mi sie bolerka , mysle,ze
to nie jest moje ostatnie .
Pozdrawiamy i zapraszmy.
ania i perelka

3 komentarze:

Unknown pisze...

Świetne bolerko :-) Bardzo podoba mi się na Tobie. Kolory cudne.
Uściski dla Perełki.
Pozdrawiam serdecznie.

Edyta pisze...

Bolerko wyszło extra, a na pogodę to już szkoda słów...

kazia pisze...

Teraz się ochłodziło więc bolerko bardzo przydatne:)